Skip to main content
Best Simyo, 



Binnenkort ben ik een nieuwe klant, en ik heb nummerbehoud aangevraagd. De datum hiervoor heb ik op de dag gezet nadat mijn huidige abbonement afloopt bij KPN. Toch is volgens simyo de aanvraag voor nummerbehoud afgewezen door kpn omdat dat niet op die datum kan. Dus ik had gebeld naar kpn hoe dat kan,, maar die vertelden dat het gewoon moet kunnen. 



Hoe zit dit?
Hoi Bree, welkom op het Simyo forum!



Wat leuk dat je naar Simyo gaat overstappen 😃 Ik zie dat er een aantal aanvragen zijn ingediend.



Bij een particulier abonnement kun je maximaal 60 dagen van tevoren nummerbehoud aanvragen. Als je verder van tevoren een aanvraag indient, dan zal deze automatisch worden afgewezen. Bij jouw laatste aanvraag is dit ook de reden. Je had als overstapdatum 9 maart doorgegeven.



Ik zie dat je gisteren via Mijn Simyo een nieuwe overstapdatum hebt doorgegeven. De nieuwe datum is 9 februari.



We hebben een nieuwe aanvraag voor je ingediend. Ik kan de gegevens hiervan niet meer aanpassen. Het is dus even afwachten.



Je oude provider gaat dus aangeven of deze datum kan. Via de e-mail ontvang je de status van je aanvraag.



Laat je ons weten welke melding je krijgt?

Reageer