Skip to main content

.

De nummerportering van ziggo mobiel naar SImyo is niet goed gekeurd met als reden overig. Naar mijn weten kloppen alle gegevens en heb ik deze ingevuld zoals het mogelijk is. 



Zou er naar gekeken kunnen worden wat de reden overig is en wat hiervoor nodig is om de portering goed te laten verlopen?
Hoi wschuin,



Welkom op het forum :)



Erg vervelend dat je nummerbehoud is afgewezen 😞 Als ik naar je aanvraag kijk dan zie ik een hele andere provider staan. Volgens onze gegevens ben je niet klant bij Ziggo, maar bij Hollandsnieuwe. Ik raad je daarom aan om in te loggen op Mijn Simyo. Je ziet vervolgens een blauwe balk waarin staat dat de aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen. Klik daarop en vul de juiste gegevens in. Je ontvangt dan binnen 5 werkdagen een e-mail van onze afdeling nummerbehoud. Zij geven de datum aan wanneer wij je telefoonnummer overnemen.



Heb ik je dat zo goed uitgelegd? 🙂

Reageer