Skip to main content
Beste,



Ik ben sinds gisteren overgestapt naar Simyo en ik heb daarbij nummerbehoud aangevraagt. Ik kreeg echter vandaag een mail binnen dat het niet mogelijk was met als reden: "Overig". Wat houdt overig in? En wat zou ik dan nu moeten invullen/welke gegevens moeten worden aangepast om wel mijn oude nummer te behouden?



Ik ben overgestapt van Vodafone naar Simyo.
Vervelend NickS.

Morgen zal een moderator hierop reageren.
Hoi NickS, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb dit topic even in het subforum Nummerbehoud gezet. Zo kunnen andere forumbezoekers het makkelijker vinden.



Wat gek dat er 'Overig' als reden is ingegeven. Dat maakt het er inderdaad niet duidelijker op...

Ik heb de gegevens die we terugkregen van Vodafone gecheckt en de reden is dat je de verkeerde provider hebt ingevuld bij het doen van je aanvraag voor nummerbehoud.

Nu zeg ik niet dat je niet bij Vodafone zit, maar ik denk dat je Vodafone prepaid hebt opgegeven en je zal een abonnement hebben.

Kan dat kloppen?



Via Mijn Simyo kun je opnieuw nummerbehoud aanvragen als je een abonnement hebt nu. Als je stiekem toch prepaid hebt, laat het dan even weten. Dan zoeken we een andere oplossing.
Hoi NickS, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb dit topic even in het subforum Nummerbehoud gezet. Zo kunnen andere forumbezoekers het makkelijker vinden.



Wat gek dat er 'Overig' als reden is ingegeven. Dat maakt het er inderdaad niet duidelijker op...

Ik heb de gegevens die we terugkregen van Vodafone gecheckt en de reden is dat je de verkeerde provider hebt ingevuld bij het doen van je aanvraag voor nummerbehoud.

Nu zeg ik niet dat je niet bij Vodafone zit, maar ik denk dat je Vodafone prepaid hebt opgegeven en je zal een abonnement hebben.

Kan dat kloppen?



Via Mijn Simyo kun je opnieuw nummerbehoud aanvragen als je een abonnement hebt nu. Als je stiekem toch prepaid hebt, laat het dan even weten. Dan zoeken we een andere oplossing.





Dankje voor de reactie.



Ik had een abonnement (BLYK) maar daar is vodafone mee gestopt aan het begin van de maand, ik heb toen gekozen om het bij pre-paid te houden. Vandaar dat ik ook van provider ben gaan wisselen.



Ik wil best het opnieuw aanvragen en dan opgeven dat ik een abonnement heb maar dat lijkt mij dan ook niet juist?
Hoi NickS,



Ik heb de aanvraag voor je kunnen aanpassen in BLYK.



Je ontvangt van ons een e-mail, zodra we van je provider reactie hebben gekregen of het nummer over mag.



Laat je ons weten of het verzoek goedgekeurd is?
Bedankt!



Zal ik zeker doen.
Geen dank NickS!



En meer goed nieuws vanuit hier, je aanvraag nummerbehoud is goedgekeurd:D Op 29-12 wordt je nummer overgezet. Zorg er voor dat je tot die tijd met jouw oude simkaart blijft bellen. Scheelt een hoop kosten;)



Goede feestdagen, en zo kun je alle nieuwjaarswensen met Simyo de deur uit doen.

Reageer