Skip to main content

.

Goedemorgen,



Ik heb een vraag ivm mijn aanvraag nummerbehoud.

Mijn vorige provider gaf aan dat het opgegeven nummer niet bekend was bij hun.



Na telefonisch contact te hebben gehad met hun hebben ze dit hersteld. 

Maar nu kan ik de aanvraag nummerbehoud niet nogmaals met dezelfde gegevens versturen.

Ik moet de gegevens wijzigen voordat ik hem kan versturen. Maar de gegevens zijn juist.



Wat kan/moet ik nu doen?



mvg Wesley
Hoi WesleyRandall, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo! :)



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Nummerbehoud, zodat we het overzicht op het forum kunnen bewaren.



Ik zie dat je hier gisteren ook telefonisch contact met ons over hebt gehad.



Onze afdeling Nummerbehoud gaat een nieuw verzoek doen voor je 06-nummer. Binnen enkele werkdagen ontvang je opnieuw een e-mail over de status van je aanvraag.



Ik hoor het graag van je of je aanvraag voor nummerbehoud dan wel is goedgekeurd 🙂

Reageer