Skip to main content
Hallo,



Afgelopen week zijn mijn vriendin en ik overgestapt van Ziggo mobiel naar Simyo via studentmobiel.nl.

Bij ons beiden is de aanvraag voor nummerbehoud afgewezen, terwijl Ziggo aangeeft dat er helemaal geen aanvraag gedaan is.



Ook hebben we via studentmobiel.nl een contract afgesloten, waarbij de belbundel 4,50,- zou kosten en in mijn simyo staat dat hij 6,- kost.



Gr Danny
Hoi Dextro, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo natuurlijk! :)



Ik zie dat we een verzoek voor je nummer hebben gedaan op 19-9 bij Ziggo Mobiel, maar dat dit verzoek is afgewezen, omdat het simkaartnummer niet zou kloppen. Ik vind het vreemd dat Ziggo Mobiel aangeeft geen verzoek van ons te hebben ontvangen? 😕



Nu zie ik ook dat je vrijdagavond een nieuw verzoek hebt gedaan met een ander simkaartnummer. Dit verzoek is goedgekeurd door Ziggo Mobiel, we mogen je nummer op 21-10 overnemen. Hier zal je ook nog een e-mail ter bevestiging van ontvangen van onze afdeling Nummerbehoud.



Met betrekking tot het verschil in de prijs van de bundel: dit is een actie van Studentmobiel, je zal van hen deze korting ontvangen. Aan ons betaal je wel de 'normale' prijs.



Heb ik hiermee je vragen beantwoord? 🙂

Reageer