Skip to main content
Hallo,



Ik krijg op de web site een vreemde melding dat nummerbehoud is afgewezen, terwijl ik al sinds begin 2013 overgestapt ben en gewoon kan bellen en SMS.

Als ik op de link klik om te bekijken waarom het niet is gelukt dan zijn al de 4 de voorwaarden goedgegaan (groen vinkje). Ik heb ook geen problemen met bellen enz. 



Mijn probleem is dat ik as woensdag van prepaid naar een sim only abonnement wil overstappen, maar dit laat de site niet toe door het nummerbehoud verhaal.



Kunnen jullie ervoor zorgen dat dit wordt opgelost zodat ik het sim only kan afsluiten?



Dank je wel 
Hoi mhverheul, welkom op het Simyo forum :)



Wanneer je wilt overstappen van prepaid naar Sim only bij Simyo, dan dien je dit te doen via Mijn Simyo.

Op de overzichtspagina waar ook je beltegoed staat, vind je wat verder naar beneden een button die heet 'stap over naar Sim only'.

Via die button kun je binnen 2 dagen overstappen.



Probleem is alleen dat de geboortedatum van je zoon of dochter zal zijn en díe nog geen 18 is.



Nu kun je het volgende doen:

Activeer je rekeningnummer bij dit telefoonnummer en stuur daarna een e-mail naar email]klantenservice@simyo.nl[/email] met je kopie ID en kopie bankpas. (Je mag er 'kopie' op schrijven).

Schrijf in deze e-mail dat jij, -en dan hier je naam, voorletters), als ouder van , -naam+voorletters kind-, toestemming geeft om voor deze aansluiting de gegevens aan te passen zodat jij kunt overstappen naar een abonnement.



We laten je weten wanneer dit gebeurd is, zodat je dan kunt overstappen via de overstapbutton 🙂

Reageer