Skip to main content
Ik krijg de melding dat mijn nummerbehoud is afgewezen. Zojuist met Telfort contact opgenomen maar die snappen ook niet hoe dit kan. Zij hebben hetzelfde simkaartnummer als dat jullie hebben. Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden en ik mijn nummer toch mee kan nemen?
Welkom op het forum kathelijntje,



De helpdesk is pas maandag weer open, met wat geluk is er toch een moderator actief dit weekend die je verder kan helpen.
Hoi kathelijntje, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo natuurlijk :)



Ik zie dat je vrijdagmiddag je verzoek voor Nummerbehoud hebt aangepast met een ander simkaartnummer, dan we bij het eerste verzoek hadden.



Binnen enkele werkdagen zal je van onze afdeling Nummerbehoud opnieuw bericht krijgen over de status van de aanvraag voor Nummerbehoud :)



@franswon, dankjewel voor het informeren! 🙂
Hoi kathelijntje, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo natuurlijk 🙂 Ik zie dat je vrijdagmiddag je verzoek voor Nummerbehoud hebt aangepast met een ander simkaartnummer, dan we bij het eerste verzoek hadden. Binnen enkele werkdagen zal je van onze afdeling Nummerbehoud opnieuw bericht krijgen over de status van de aanvraag voor Nummerbehoud 🙂 @franswon, dankjewel voor het informeren! 🙂




Bedankt alvast voor jullie reactie. Ik heb dit nieuwe nummer ingevoerd omdat dit volgens Telfort het enige nog was wat wellicht kon helpen. Het was een soort INSI(?)-nummer of iets dergelijks. Ik ben nu echter een beetje bang dat het voor 27 oktober niet gaat lukken qua overzetten en abonnement opzeggen. Ik hoop dat jullie er dus rekening mee houden dat mijn aanvraag wel al ingediend was ruim voor de maand opzegtermijn.

Ik hoop heel hard dat het gaat lukken!



Met hartelijke groeten,

Kathelijn
Hoi kathelijntje,



Je laatste aanvraag voor nummerbehoud is helaas weer afgewezen i.v.m het onjuiste simkaartnummer. Ik heb een klein foutje gevonden in het nummer dat je in eerste instantie hebt opgegeven, dus die heb ik verwijderd en de aanvraag opnieuw gedaan voor je 🙂



Per e-mail houden we je op de hoogte of de aanvraag dit keer wel is geaccepteerd door je vorige provider 🙂

Reageer