Hallo,
Gisteren kreeg ik van Simyo een e mail dat mijn verzoek voor nummerbehoud was afgewezen omdat mijn vorige provider (T mobile) al een eerder verzoek voor nummerbehoud had goedgekeurd.
Bij nader onderzoek op dit forum kwam ik er achter dat deze melding vaker voor komt. Mensen hadden hun vorige provider opgebeld (wat ik nog niet gedaan heb) en kregen te horen dat de goedkeuring in orde was en Simyo het nummer kon overnemen.
Er bleek dus dat er iets niet goed was gegaan bij Simyo. Nu is mijn vraag of dit in mijn geval ook zo is en wat ik nu het beste kan doen?
Mijn abonnement verloopt op 6 sept. dus wil ik het wel graag snel opgelost hebben.
alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Hoi marcoven, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo natuurlijk! :)
Ik heb even gekeken naar het verzoek voor Nummerbehoud en jouw vermoeden klopt helemaal, excuses voor de verwarring.
Dit is zojuist voor je rechtgezet door onze afdeling Nummerbehoud, als het goed is heb je nu een bevestiging per mail ontvangen dat we je nummer op 15-9 overnemen, klopt dat?
Ik hoor het graag van je! 🙂
Ik heb even gekeken naar het verzoek voor Nummerbehoud en jouw vermoeden klopt helemaal, excuses voor de verwarring.
Dit is zojuist voor je rechtgezet door onze afdeling Nummerbehoud, als het goed is heb je nu een bevestiging per mail ontvangen dat we je nummer op 15-9 overnemen, klopt dat?
Ik hoor het graag van je! 🙂
Hallo Kim
Ik heb de mail ontvangen en ik vertrouw erop dat het goed komt.
Bedankt!
Ik heb de mail ontvangen en ik vertrouw erop dat het goed komt.
Bedankt!
Hoi marcoven,
Dankjewel voor je terugkoppeling en graag gedaan :)
Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons hier te vinden hè!
Dankjewel voor je terugkoppeling en graag gedaan :)
Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons hier te vinden hè!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.