Skip to main content
Beste heer/mevrouw,



Mijn aanvraag om nummerbehoud is afgewezen door mijn huidige provider (Vodafone) zie ik in 'Mijn Simyo' met als reden dat er al eerder een verzoek is gedaan voor nummerbehoud.



Bij Vodafone heb ik navraag gedaan en zij geven aan dat het nummerbehoud wel gewoon correct is aangevraagd en begin september 2014 over gaat naar Simyo.



Graag een reactie en de eventuele acties die ik nog moet ondernemen om te zorgen dat het nummer goed wordt overgezet.



Alvast bedankt!
Ter aanvulling hierbij de tekst van Vodafone als in inlog op de status van het nummerbehoud:



We hebben uw aanvraag voor het behoud van nummer 06144***** goedgekeurd. De overstap naar simyo vindt plaats op 02-09-2014. Als u de overstap wilt annuleren of wijzigen, kunt u contact opnemen met vodafone.
Hoi Gijs013, welkom op het forum van Simyo! :)



Ik heb even meegekeken naar de aanvraag voor Nummerbehoud en zie inderdaad ook de goedkeuring voor het overnemen van je nummer op 2-9.



Ik heb zojuist een verzoek naar onze afdeling Nummerbehoud gestuurd om dit aan te passen. Je zal van hen nog een e-mail ontvangen met de bevestiging dat we je nummer op 2-9 overnemen van Vodafone.



Excuses voor de verwarring!

Reageer