Skip to main content
Ik stel deze vraag namens mijn moeder. 

Zij heeft per 8 dec. een symio 100 min/sms abonnement, 1 jaar vast, met 200 mb bundel internet.

Ze heeft eerst nummerbehoud aangevraagd, maar dit kon niet. Ze heeft dit wat later geannuleerd. 

De telefoon (Iphone 3GS) heeft 2 weken bij mij in huis gelegen, en er is niet mee gebeld. De telefoon lag bij mij 

niet gekoppeld aan een WIFI netwerk. 

Nu zagen we afgelopen weekend dat er 12 euro extra kosten waren gegenereerd, voor ongeveer 12 MB internet.

Gebeld met Symio. Gesproken met Bas, de enige Bas op de afdeling bij Symio. Hij kwam er achter dat de bundels nooit waren geactiveerd, 

dus dit heeft hij nu wel geregeld, en zou met vandaag terugbellen over kreditering van de overige kosten voor het internet. Deze kosten

waren ontstaan door auto updates van de I-phone, en aangezien de bundel nog niet geactiveerd, werd er 1 euro per MB gerekend, ipv 0,15 euro buiten de bundel. Hij heeft vandaag niet meer terug gebeld.

Nu keek ik vandaag weer, en idd, de bundels waren geactiveerd, maar er was van de belbundel nog maar 12 min over, en van de internetbundel nog maar 26MB!!! Terwijl er dus niet met de telefoon gebeld is!!! 

Er zijn bijzondere rare dingen aan de hand bij Symio, eerst niet aangesloten, vervolgens extra kosten voor internet berekend, niet teruggebeld door klantenservice, terwijl ze dit wel zouden doen, en daarna ook nog onterecht minuten en MB's van de bundels afgeschreven!

SYMIO, WAT IS HIER AAN DE HAND!!??!!!???



Namens mevr van Zanten, haar zoon
Hoi Zante472,



Welkom op het forum!



Volgens onze gegevens is de aanvraag voor nummerbehoud afgewezen, aangezien het simkaartnummer niet juist was. Op het moment dat nummerbehoud wordt afgewezen, worden je bundels niet direct geactiveerd. Hiervoor dien je contact met de Klantenservice op te nemen, waarna één van mijn collega's dit voor je in orde kan maken. De gemaakte kosten voordat je bundels zijn geactiveerd kunnen wij helaas niet vergoeden. Dit komt omdat het verbruik voordat je bundels zijn geactiveerd buiten je bundel valt. Hierover hebben wij je per mail op de hoogte gesteld nadat je aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen.



Je bundels zijn geactiveerd op 27 december. De geactiveerde bundels rekenen wij naar rato, zodat je niet onnodig voor een hele bundel betaalt die je niet helemaal kunt verbruiken.

Reageer