Hoe kan ik opnieuw mijn nummerbehoud invoeren. Weet nu waar de fout zit en wil hem opnieuw invoeren dit kan helaas niet. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi hugo1981,
Welkom op het forum 🙂. Ik zie inderdaad je aanvraag niet is goedgekeurd. Dat komt omdat de opgegeven overzetdatum verder ligt dan 2 maanden. De overzetdatum mag niet verder in de toekomst liggen dan 2 maanden. Jij hebt in april de datum 14/7/14 doorgegeven als overstap datum. Nu kun je de aanvraag dus wel opnieuw indienen 🙂.
Dat kan via je persoonlijke pagina. Als je ingelogd bent, zie je vanzelf een blauwe balk met de mogelijkheid om nummerbehoud opnieuw aan te vragen. Daar staat de tekst 'nummerbehoud afgewezen. Bekijk de reden en vraag opnieuw aan'.
Kan je laten weten of het, opnieuw aanvragen, is gelukt?
Groetjes,
Alex
Welkom op het forum 🙂. Ik zie inderdaad je aanvraag niet is goedgekeurd. Dat komt omdat de opgegeven overzetdatum verder ligt dan 2 maanden. De overzetdatum mag niet verder in de toekomst liggen dan 2 maanden. Jij hebt in april de datum 14/7/14 doorgegeven als overstap datum. Nu kun je de aanvraag dus wel opnieuw indienen 🙂.
Dat kan via je persoonlijke pagina. Als je ingelogd bent, zie je vanzelf een blauwe balk met de mogelijkheid om nummerbehoud opnieuw aan te vragen. Daar staat de tekst 'nummerbehoud afgewezen. Bekijk de reden en vraag opnieuw aan'.
Kan je laten weten of het, opnieuw aanvragen, is gelukt?
Groetjes,
Alex
Ik heb gedaan zoals u zegt. Maar dan kan ik dus niet opnieuw mijn aanvraag indienen. Dit vind ik raar. Er staat dan ga terug naar mijn simyo. En voor de rest kan ik niks doen.
Hopelijk kunnen jullie dit oplossen. Ik zag later dat mijn abonnement verliep op 14-7. Dacht dat hij verliep op 14-6 namelijk. Hopelijk kunnen jullie het oplossen.
Hopelijk kunnen jullie dit oplossen. Ik zag later dat mijn abonnement verliep op 14-7. Dacht dat hij verliep op 14-6 namelijk. Hopelijk kunnen jullie het oplossen.
Ik heb hetzelfde probleem. nummerbehoud is afgewezen en geen mogelijkheid om in mijn simyo opnieuw de aanvraag te doen.
Hallo ook ik heb hetzelfde probleem ik wil ook graag opnieuw nummer behoud aanvragen maar ik kan het ook niet
Word hier nog wat aan gedaan?
Hoi Hugo1981 en R11,
Voor zover ik kan inzien zouden jullie op Mijn Simyo opnieuw nummerbehoud moeten kunnen aanvragen.
Zouden jullie een screenshotje kunnen maken van wat je exact te zien krijgt?
nick.janssen, ik zie dat je jouw inmiddels wel gelukt is :)
Oh, nick.janssen en R11; welkom op het forum!
Voor zover ik kan inzien zouden jullie op Mijn Simyo opnieuw nummerbehoud moeten kunnen aanvragen.
Zouden jullie een screenshotje kunnen maken van wat je exact te zien krijgt?
nick.janssen, ik zie dat je jouw inmiddels wel gelukt is :)
Oh, nick.janssen en R11; welkom op het forum!
Ik heb en print gemaakt. Hopelijk kan je hier iets mee
Simyo
tarieven klantenservice over simyo Welkom Hugo log uit
Home Sim Only Prepaid Telefoonshop Forum Mijn Simyo
Status nummerbehoud
Bekijk hieronder de status van je nummerbehoud aanvraag. Zo weet je precies wanneer je nummer wordt overgezet.
1
Je hebt je aanvraag ingediend
Gegevens zijn goed ontvangen
2
Je aanvraag is verstuurd naar je vorige provider
Gegevens zijn verzonden
3
Antwoord van je vorige provider
De aanvraag is afgewezen vanwege de volgende reden:
Gewenste overstapdatum niet mogelijk volgens huidige provider. Neem contact op met huidige provider over de datum waarop het verzoek wel uitgevoerd kan worden.
4
Nummer overzetten naar Simyo
terug naar Mijn Simyo
Deze gegevens hebben we van jou ontvangen
Te behouden nummer
0651271108
Huidige provider
KPN of Hi
Simkaartnummer
33107450
Huidige belvorm
Particulier abonnement
Abonnement opgezegd
Nee
Gewenste overstapdatum
14-07-2014
Definitieve overstapdatum
Nog niet bekend
PrivacyVoorwaardenDisclaimer
Gewoon slim.
Simyo
tarieven klantenservice over simyo Welkom Hugo log uit
Home Sim Only Prepaid Telefoonshop Forum Mijn Simyo
Status nummerbehoud
Bekijk hieronder de status van je nummerbehoud aanvraag. Zo weet je precies wanneer je nummer wordt overgezet.
1
Je hebt je aanvraag ingediend
Gegevens zijn goed ontvangen
2
Je aanvraag is verstuurd naar je vorige provider
Gegevens zijn verzonden
3
Antwoord van je vorige provider
De aanvraag is afgewezen vanwege de volgende reden:
Gewenste overstapdatum niet mogelijk volgens huidige provider. Neem contact op met huidige provider over de datum waarop het verzoek wel uitgevoerd kan worden.
4
Nummer overzetten naar Simyo
terug naar Mijn Simyo
Deze gegevens hebben we van jou ontvangen
Te behouden nummer
0651271108
Huidige provider
KPN of Hi
Simkaartnummer
33107450
Huidige belvorm
Particulier abonnement
Abonnement opgezegd
Nee
Gewenste overstapdatum
14-07-2014
Definitieve overstapdatum
Nog niet bekend
PrivacyVoorwaardenDisclaimer
Gewoon slim.
Hey hugo1981,
Eigenlijk bedoelde ik of je een screenshot wilde maken van je beeldscherm. Een schermafbeelding dus.
Dan kan ik namelijk zien wat jij ziet.
Eigenlijk bedoelde ik of je een screenshot wilde maken van je beeldscherm. Een schermafbeelding dus.
Dan kan ik namelijk zien wat jij ziet.
Ik heb heen idee hoe ik hier een screenshot kan neer zetten.
Ik had exact hetzelfde probleem (zie screenshot). Je kunt echter via Mijn Simkaart instellingen & simkaart en door vervolgens op de link Aanvragen nummerbehoud te klikken opnieuw nummerbehoud aanvragen.
Hoi hugo1981 en eRJe,
Ik heb het naar onze technische afdeling doorgezet om te checken of er een probleem is, waardoor het niet mogelijk zou zijn een nieuw verzoek in te dienen voor nummerbehoud wanneer een eerder verzoek is afgewezen, omdat de datum te ver in de toekomst ligt, want daar lijkt het nu verdacht veel op
Ik zie in ieder geval dat jullie het nu allebei hebben opgelost door een compleet nieuw verzoek in te dienen via Mijn instellingen & simkaart, dat is ook een prima oplossing, maar het zou natuurlijk gewoon mogelijk moeten zijn om het verzoek aan te passen en opnieuw in te dienen, dus dat gaan we uitzoeken :)
Mochten jullie nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dit graag!
Ik heb het naar onze technische afdeling doorgezet om te checken of er een probleem is, waardoor het niet mogelijk zou zijn een nieuw verzoek in te dienen voor nummerbehoud wanneer een eerder verzoek is afgewezen, omdat de datum te ver in de toekomst ligt, want daar lijkt het nu verdacht veel op
Ik zie in ieder geval dat jullie het nu allebei hebben opgelost door een compleet nieuw verzoek in te dienen via Mijn instellingen & simkaart, dat is ook een prima oplossing, maar het zou natuurlijk gewoon mogelijk moeten zijn om het verzoek aan te passen en opnieuw in te dienen, dus dat gaan we uitzoeken :)
Mochten jullie nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dit graag!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.