Skip to main content
Dag Simyo,



ik heb afgelopen oktober nummerbehoud aangevraagt, tijdens het aanvragen van nummerbehoud door simyo, kreegn ik een mail dat er een foutmelding was. Ik had per ongeluk het foute simkaart nummer opgegeven, maar aangezien ik het nieuwe nummer al aan al mijn vrienden en collega's had doorgegeven heb ik van nummerbehoud afgezien. Alles heb ik nu het probleem dat ik nog steeds buiten mijn bundel bel! ik probeer al ruim 2 weken te bellen maar ik moet de hele tijd langer dan 30 minuten wachten en dat duurt mij iets te lang.

Wat kan ik nu doen?



gr. Pipa
Hey pipa11,



Indien je in een reactie op deze post aangeeft het nummerbehoud definitief te willen annuleren en de bundels te willen activeren zullen wij dit direct voor jou realiseren.
Graag!

dankuwel voor deze spoedige reactie!



Groetjes, Pipa
Hoi pipa11,



We hebben zojuist je nummerbehoud aanvraag geannuleerd en de bundels geactiveerd. Je kunt vanaf uiterlijk 17:30 vandaag gebruik maken van de binnen de bundel tarieven. Normaal gesproken kun je hiervoor beter de telefonische klantenservice benaderen, omdat ze je verzoek dan direct in behandeling kunnen nemen.



Groetjes,



Alex

Reageer