Skip to main content
Ik wil mijn oude en al beeindigde (Telfort) nummer porteren naar mijn nieuwe Simyo abonnement. Nadat ik op deze site het formulier hiervoor had ingevuld werd het verzoek afgewezen. "De reden opgegeven door je vorige provider is: Nummer niet in dienst bij Simyo" en ..."Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider"



Dus volgens Telfort bestaat mijn nieuwe Simyonummer niet. Telfort gebeld en die zeggen dat portering moet worden aangevraagd door Simyo en dat er wat hen betreft geen probleem is. Wat moet ik doen?
Hoi Michael03,



Welkom op het forum!

Ik heb het voor je bekeken in het systeem. Je hebt als provider Simyo ingevuld op het formulier voor nummerbehoud.

Ik zal dit laten aanpassen en een nieuw verzoek laten versturen naar Telfort om je telefoonnummer over te nemen.
Helaas is het nog steeds niet gelukt. Simkaartnummer onjuist! Ik zal het zelf nog eens proberen met Telfort als provider en mijn (oud) telfort simkaartnummer....
Hey michael03,



Wij hebben jouw aanvraag voor nummerbehoud opnieuw verstuurd en zullen jou per email op de hoogte houden over de status van jouw aanvraag.

Reageer