.

Beantwoord

nummerbehoud afgewezen

  • 4 January 2013
  • 5 reacties
  • 291 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Goedenavond,

29 december heb ik een abonnement aangevraagd bij Simyo. 2 december verliep mijn abonnement bij T-mobile.
Omdat ik de bestelling bij jullie vrij laat heb geplaatst is nummerbehoud helaas mislukt (nummer was niet meer in gebruik). Poging tot nummerbehoud was paar uur later dan dat ik afgesloten was. 

Mijn vraag is of het alsnog mogelijk is om dat nummer terug te krijgen bij jullie? Zo ja, wat moet ik daar voor doen.
Een andere vraag die ik heb is of mijn abonnement al is ingegaan omdat de portering mislukt is, of zijn alle diensten momenteel nog buiten bundel?

Ik hoop snel van u te horen, bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Wayne 7 January 2013, 17:06

Bekijk originele reactie

5 reacties

Heb inmiddels al antwoord op mijn tweede vraag. Even getest en ik betaal momenteel gewoon 31 cent voor een smsje of belminuut . Wat opzich wel apart is aangezien nummerbehoud is afgewezen.
Badge +1
Eigenlijk moet er een systeem zijn dat je nummer je eigendom word en dat je deze altijd kan behouden
Dit probleem komt zo vaak voor ook bij andere providers, heb het gedonder ook gehad met vaste aansluiting thuis
Dat ik op gegeven moment nieuwe nummer maar gehouden heb dit is niet een problemen van simyo alleen maar bij alle bedrijven zowel vast als mobiel hoop dat er ooit een wet komt dat je nummer je "eigendom" word en dat je niet overgeleverd ben aan de grille van telecombedrijven
Reputatie 2
Badge +1
Hey NMH,

Indien jouw nummerbehoud is afgewezen, kunnen wij jouw abonnement pas activeren indien jij ons laat weten dat je de aanvraag definitief wenst te annuleren. Dit is ook de reden dat jouw abonnement nog niet actief is en alle kosten buiten de bundel berekend worden.
Oke, duidelijk. Is het wel mogelijk om alsnog mijn oude nummer terug te krijgen?
Badge +1
Hoi NMH,

Je bundels zijn inmiddels geactiveerd op je verzoek. Het tijdelijk nummer blijft nu actief.

Reageer