.

Beantwoord

Nummerbehoud afgewezen

  • 6 November 2012
  • 7 reacties
  • 375 Bekeken

L.S.

Ik had in eerste instantie nummerbehoud aangevraagd, maar nu blijkt dat niet te kunnen omdat ik eerst mijn oude abonnement heb opgezegd en daarna pas een nieuw heb afgesloten.
Nu staat er in de brief die ik heb ontvangen dat zolang mijn nummer niet is overgezet ik buiten mijn bundel bel/sms/internet met mijn nieuwe nummer en dat ik hiervoor moet bellen. Ik heb gister een uur in de wachtrij gestaan(tot half 6) en net kreeg ik te horen dat jullie tot vrijdag niet bereikbaar zijn.
Ik zou graag toch géén nummerbehoud willen en gewoon op mijn nieuwe nummer binnen mijn bundel kunnen bellen etc. Wat moet ik hiervoor doen?

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Wayne 6 November 2012, 15:19

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Tokevud,

Wij hebben jouw aanvraag voor nummerbehoud geannuleerd en jouw bundels per direct geactiveerd met jouw voorheen tijdelijke telefoonnummer. Indien je jouw telefoon uit en vervolgens weer inschakelt, kan je gebruik maken van jouw bundels.
Ik heb dit gister gedaan, maar toch heb ik gister buiten mn bundel gebeld/gesmst/geinternet?

AantalOmschrijvingBedrag
    
12
Verbruikskosten € 1.40
  Omschrijving Bedrag
  Toon alles € 1.40
  3 x Gesprekken binnen Nederland € 0.93
  8 x Internet op je mobiel binnen Nederland € 0.16
  1 x SMS binnen Nederland € 0.31

Ook heb ik zonder wifi helemaal geen internet (wat het wel zou moeten doen), dus ik vraag me af waar die 8x internet op mn mobiel binnen Nederland vandaan komen.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Tokevud,

Ik heb de onterechte verbruikskosten voor jou gecrediteerd. Deze correctie zal je op jouw eerstvolgende factuur terugzien. Ook heb ik jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel volledig uit en daarna weer in kunnen schakelen en mij kunnen laten weten of dit het probleem mbt internet verholpen heeft?
Hij doet het! Bedankt!
Badge +2
Beste Tokevud,

Dat is fijn om te horen. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Hallo,
Ik heb bericht gekregen dat mijn aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen omdat mijn opgegeven
Sim nr niet zou kloppen. Ik probeer al heel de tijd te bellen maar kom er niet door!
Dus bij deze nog een keer mijn sim nr: *.
Mijn aanbieder was AH mobiel.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Chris2712,

We hebben een nieuw verzoek tot nummerbehoud ingediend. Je ontvangt vanzelf weer een email met informatie over je nummerbehoud aanvraag.

Groetjes,

Alex

Reageer