Skip to main content
Hallo,



Ik heb bij mij bestelling nummerbehoud aangevraagd maar ik heb een mail gehad dat het simnummer fout was.. Nu wil ik toch met mijn nieuwe nummer verder. Ik krijg niet echt duidelijk waar ik de klantenservice kan mailen dus dan maar zo.



Groetjes,



Michelle
Welkom op het forum michellee,



Als je alsnog je telefoonnummer wilt laten over zetten, moet je een email sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met het juiste simkaartnummer. Ik zie dat je een Vodafone nummer wilt laten over zetten. Een simkaartnummer van Vodafone telt altijd 19 cijfers en begint met 8931.



Als je van het tijdelijke Simyo telefoonnummer gebruik wilt gaan maken en afziet van je nummerbehoud, kan je dat hier laten weten. Kan je dit hier dan even laten weten? Let op! Wacht wel even tot een bevestiging hiervan voordat je gebruik maakt van je Simyo nummer. Anders valt het verbruik buiten de bundel.



Groetjes,



Alex
Ik wil graag dit nummer gebruiken! Zou je dat voor me in orde kunnen maken? Groetjes, michelle
Ik vind het heel lullig om te zeggen maar kan er een beetje vaard achter komen? Ik ben namelijk al 3 dagen nu bezig om het in orde te maken.
Beste Michellee,



Wij hebben je abonnement bij deze geactiveerd met het door ons toegekende nummer. Je abonnement gaat vandaag in.



Groetjes,



Arie

Reageer