Skip to main content
Na veel op en neer gemail probeer ik het maar op deze manier. Een paar weken geleden heb ik aangegeven over te willen stappen van mijn vorige provider naar Simyo. Dit met nummerbehoud. In eerste instantie werd het nummerbehoud afgewezen, daarna kreeg ik van Simyo een mail waarin stond dat het verkeerde nummer was doorgegeven maar dat het opnieuw is aangevraagd met het goede nummer en daarover heb ik een mail ontvangen waarin stond dat het per 28 feb (vandaag) overgezet zou worden. Nu is het abonnement bij mijn vorige provider stopgezet maar zie ik mij "mijn Simyo" dat ik nog moet wachten op de goedkeuring van het nummerbehoud. Ik kan dus niet bellen, heb geen toegang tot geen enkel netwerk en ben dus niet bereikbaar. Wie gaat dit nu vandaag nog voor mij oplossen? Wie heeft er tips? Ik heb mijn telefoon hard nodig voor mijn werk en ben nu du al vanaf vanmorgen 10.00 afgesloten van de buitenwereld!!!

Bij mijn simyo staat aangegeven: nummerbehoud is al eerder goedgekeurd door provider. 
Hoi janneke1979,



Wat een verwarrende informatie.. Ik kan me voorstellen dat je daardoor echt niet meer wist hoe het zat. Heel vervelend :(

Jouw nummerbehoud was goedgekeurd voor 28-2-2014. Op die dag is je nummer ook overgezet.

De melding die je zag op Mijn Simyo, dat je moest wachten op goedkeuring, die klopte dus niet.

Op de dag van nummerbehoud kan dit tussen 9.00 en 18.00 plaatsvinden. Daar kun je sowieso hinder van ondervinden op die dag, helaas. Uit en aanzetten van het toestel, kan ervoor zorgen dat de simkaart zich aanmeldt. Maar door de voorgeschiedenis kan ik me voorstellen dat je dacht dat het nu helemaal mis was.



Ik zie dat jij inmiddels via email antwoord hebt gehad. Sorry voor de late reactie hier.



Groetjes,

Charlene

Reageer