Skip to main content
Hallo,



aangezien ik aan een nieuw toestel toe was heb ik mezelf een nexus 5 aangeschaft.

Echter kon ik geen verlenging aanvragen, hierdoor heb ik een nieuw contract moeten aanschaffen.



Huidige situatie: Simyo abbo contractvrij

Nieuwe situatie: Simyo abbo nieuw contract



Nu wil ik dus graag nummerbehoud aanvragen, alleen dat wil nog niet. 

Mijn huidige simyocontract is verlopen en maandelijks opzegbaar. Mijn nieuwe simkaart is onderweg



Wie kan mij helpen?

Wat moet ik doen om mijn nummer te behouden



Groetjes
Hoi elroy, welkom op het Simyo forum!



De website waar jij je bestelling met je Nexus 5 hebt gedaan, had ook al contact met ons opgenomen.

Het enige dat jij nu nog hoeft te doen is, wanneer je je simkaart binnen hebt gekregen, via je nieuwe Mijn Simyo nummerbehoud aan te vragen.



Gaat dat lukken denk je?

Reageer