Skip to main content
Hallo



ik heb op 24 november een aanvraag gedaan voor een vodafone abbonement met telefoon, inclusief nummerbehoud. Nu ben ik bijna 2 weken verder en ik nogsteeds geen goedkeuring van simyo ontvangen voor nummerbehoud.



Ik heb contact gehad met Vodafone afgelopen dinsdag 2 december, die aangaven dat ik waarschijnlijk verkeerde overstap datum heb aangegeven en dat deze waarschijnlijk 24 januari moest zijn. Ze gaven toen aan dat zij dit vanuit vodafone met jullie zouden regelen en ik snel bericht zou krijgen.



Alleen tot heeft heeft blijkbaar simyo nog steeds mijn aanvraag niet goedgekeurd. Mijn  vraag is waarom zo duurt voordat Simyo mijn aanvraag goedkeurt ook al is een correctie nodig!
Hoi Izzaiqbal, welkom op het forum van Simyo :)



Wat jammer dat je gaat overstappen 😞 Ik zie dat er inderdaad een aanvraag is ingediend. Dit verzoek is afgewezen omdat je nog een jaarcontract hebt. Op vrijdag 5 december heeft je nieuwe provider een nieuw verzoek ingediend met een andere overstapdatum. Dit nieuwe verzoek is in behandeling. De afdeling Nummerbehoud gaat deze behandelen. Via je nieuwe provider krijg je waarschijnlijk in de komende dagen bericht. Nog even afwachten dus 😮



Mag ik vragen wat de reden is dat je gaat overstappen?

Reageer