.

Beantwoord

Nummerbehoud

  • 2 January 2013
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

Op 31-12-2012 zou mijn abonnement met nummerbehoud bij simyo ingaan. Tot nu toe heb ik nog niets gehoord over nummerbehoud, en ik was ervan uitgegaan dat het automatisch werd overgezet. Ruim op tijd aangevraagd ook. Is mijn abonnement nu ingegaan of bel ik nog steeds buiten de bundel tot mijn nummer is overgezet, zoals in de brief stond? Ik vind het erg vervelend, want zo heb ik er weinig aan. Ik hoor graag hoe het zit en ik hoop dat mijn nummer snel te gebruiken is.
Met vriendelijke groet, Jeanet
icon

Beste antwoord door Queenie1 4 January 2013, 11:59

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge
Hoi Jeanet,

Helaas was als gevolg van een storing je nummerbehoud aanvraag niet ingediend. Excuses hiervoor. Inmiddels hebben we de aanvraag opnieuw ingediend. Zodra we de goedkeuring hebben ontvangen van je provider ontvang je hierover een e-mail. Totdat je nummer is overgezet vallen de kosten buiten de bundel als je gebruik maakt van de simkaart.

Reageer