.

Beantwoord

Nummerbehoud

  • 22 December 2012
  • 3 reacties
  • 459 Bekeken

Hoi,
ik had een vraagje..
ik ga volgend jaar 4 maanden naar het buitenland en begreep dat ik mijn simyo abonnement niet tijdelijk kan stop zetten. Ik ga dus mijn abonnement opzeggen, om na 4 maanden weer een nieuw simyo abonnement af te sluiten. Mijn vraag is nu, kan ik wel mijn nummer behouden en zo ja, hoe?
Alvast bedankt 🙂
icon

Beste antwoord door Wayne 24 December 2012, 14:59

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +1
Misschien tijdelijk ergens een preipayd kaartje nemen daar je nummer heen laten zetten en na 4 maanden weer een Abbo nemen en weer nummerbehoud doen
Reputatie 7
Badge +9
Hoi,
ik had een vraagje..
ik ga volgend jaar 4 maanden naar het buitenland en begreep dat ik mijn simyo abonnement niet tijdelijk kan stop zetten. Ik ga dus mijn abonnement opzeggen, om na 4 maanden weer een nieuw simyo abonnement af te sluiten. Mijn vraag is nu, kan ik wel mijn nummer behouden en zo ja, hoe?
Alvast bedankt :)


Interessante vraag. Ik denk dat het technisch wel mogelijk is. Nummerbehoud van abonnement naar abonnement. Alleen weet Simyo natuurlijk nooit 100% zeker dat jij na 4 maanden weer een abonnement bij ze zult gaan afsluiten. Dan moeten ze je maar geloven op je blauwe ogen. En of ze jouw nummer dan 4 maanden voor je 'vast zullen houden'? Weet ik niet. Wat je ook kunt doen, is overschakelen naar het goedkoopste abonnementje (als dat kan bij jou) van 3 Euro p/m. Dan ben je 12 Euro kwijt voor die 4 maanden. Is overheen te komen. En zit je niet met gezeur van Sim-cardjes wisselen, activeren en aansluitkosten enz. enz.. En dan laat je bijvoorbeeld je moeder / oma lekker 4 maanden met jouw mobiel bellen.
Als je dat niet wilt, dan kan je altijd nog de strategie van erickiel toepassen. 😉 Maar dan moet je weer opnieuw aansluitkosten betalen.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum emmss23,

Indien je jouw aansluiting wenst te behouden is de optie die de leon aangeeft (4 maanden de laagste bundel gebruiken) de meest voordelige optie. Dit zal €5,00 per maand kosten (tenzij je overstapt naar een jaarabonnement, dan kost dit €3,00 per maand)

Reageer