Skip to main content
Beste lezer,



Ik heb tijdens het aanvragen van mijn abbo al alle gegevens van mijn overstap doorgegeven. Simkaartnummer etc.

Ik heb een bizar makkelijk nummer wat ik niet wil verliezen en nam u in vertrouwen dat dat niet ging verloren. Tevens zou u mijn huidige provider opzeggen en mijn nummer vanaf eind deze maand overnemen met ingang van mijn abbonement.



Wegens omstandigheden kon ik niet binnen enkele dagen mijn simkaart activeren en na de poging hiertoe vandaag bleek dat jullie OPNIEUW mijn gegevens nodig hebben voor de nummerbehoud. Nu vraag ik mij af, hebben jullie mijn abbonement wel opgezegt, en zo ja.. Waren jullie dan ook wel op tijd. Mijn abbo is op tijd aangevraagt om bij telefort op te kunnen zeggen en het zou mn maand opzeg termijn kosten om hiervanaf te komen volgens jullie website.



graag verneem ik van u, want zonder nummerbehoud zal ik nooit wisselen van provider.



mvg,



B. den Engelsman
Hoi Kinggerald,



Het abonnement is nog niet opgezegd omdat er nog geen datum is ontvangen van je huidige provider. Op het moment dat er een goedkeuring is ontvangen voor het overnemen van je telefoonnummer vanaf die datum zal het abonnement worden opgezegd bij je huidige provider.
ok, hoor ik dan wat van jullie als jullie wat weten? ik maak me namelijk erg zorgen dat het niet goed gaat. Zoals jij wellicht kan zien is mijn nummer mij best kostbaar 😉
Hey kingggerald,



Jouw aanvraag voor nummerbehouw is door jouw huidige provider goedgekeurd voor 11-01. Vanaf deze datum kan je gebruik van jouw Simyo aansluiting maken met jouw telefoonnummer!

Reageer