.

Beantwoord

nummerbehoud

  • 5 November 2012
  • 5 reacties
  • 448 Bekeken

Het overzetten van mijn oude nummer naar simyo is vorige week dinsdag geschied; op mijn telefoon staat nu simyo en ook bij Mijn simyo staat het nieuwe nummer. Toch kan ik niet bellen;"om administratieve redenen is dit nummer afgesloten" is steeds de boodschap die ik nu al zes dagen hoor. Klantansrvice is onbereikbaar (al dagenlang) en op een mail wordt alleen met een code  274036 gereageerd. Wie helpt mij.
Dank. Anneke
icon

Beste antwoord door Wayne 6 November 2012, 11:41

Bekijk originele reactie

hoe kan ik dit oplossen


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum annekeh,

Indien je jouw toestel uit en vervolgens weer inschakelt, kan je gebruik maken van jouw aansluiting. Zou je even kunnen laten weten of alles naar behoren werkt?
Het overzetten van mijn oude nummer 0627559771 naar simyo is vorige week dinsdag geschied; op mijn telefoon staat nu simyo en ook bij Mijn simyo staat het nieuwe nummer. Toch kan ik niet bellen;"om administratieve redenen is dit nummer afgesloten" is steeds de boodschap die ik nu al zes dagen hoor. Klantansrvice is onbereikbaar (al dagenlang) en op een mail wordt alleen met een code  274036 gereageerd. Wie helpt mij.
Dank. Anneke

Dag Wayne,
het spijt me zeer, maar alles is nog precies hetzelfde (3 x geprobeerd). "Om administrtieve redenen geblokkeerd; neem contact op met uw provider".
Spijt me zeer; jullie waarschijnlijk ook. Hoe nu verder?
Anneke
Welkom op het forum annekeh,

Indien je jouw toestel uit en vervolgens weer inschakelt, kan je gebruik maken van jouw aansluiting. Zou je even kunnen laten weten of alles naar behoren werkt?


Nee dus. Heb 3 x mijn toestel uit- en ingeschakeld. Steeds dezelfde boodschap" Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld. Neem contact op met je serviceprovider."
Hoe nu verder?
Nu doet alles het. Snap niet wat er verkeerd was en hoe het hersteld is, maar een mens snapt vele dingen niet.
Dank,
Anneke
Reputatie 2
Badge +1
Hey annekeh,

Goed om te horen dat alles werkt! Bedankt voor jouw terugkoppeling.

Reageer