Skip to main content
ik heb op 19 September mijn simkaart geactiveerd en nog steeds geen bericht gehad wanneer mijn nummer zou worden overgezet.

Duurt dit niet erg lang?
Beste jep,



Uit onze gegevens blijkt dat de aanvraag voor nummerbehoud is afgekeurd omdat je vorige provider aangeeft dat het simkaartnummer onjuist is. Graag vernemen wij het juiste simkaartnummer zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen.



Groetjes,



Arie
dacht dat nummerbehoud een simpele standaardprocedure was maar hier gaat het dus ook al mis; zie mijn posting paar draadjes verder' nummerbehoud geweigerd';

ik weet 100% zeker dat ik het goede kaartnummer van vodafone doorgaf (scan van simkaart inmiddels naar symyo gestuurd om dat aan te tonen) maar bij vodafone maken ze er een potje van door ook in tweede instantie het nummerbehoud af te wijzen; ben blij dat ik straks van die gasten verlost ben!
Beste Arie,



ik heb nu wederom nummerbehoud aangevraagd via mijn simyo met 100% zekerheid dat het simkaartnummer nu wel goed is ingevuld, ik vind het wel jammer dat ik via het forum een antwoord op mijn probleem moest krijgen omdat ik er bij de belservice niet doorheen kon komen, maar verder nog hartelijk bedankt voor je medewerking en ik hoop dat het nu wel goed geregeld wordt binnen Vodafone.

Ik heb natuurlijk niet nogmaals een startpakket nodig en ga ervan uit dat het toe te kennen nummerbehoud bij mijn reeds toegestuurde simkaart hoort.



Met vriendelijke groet,



Jesper
Beste cezanne,



Graag vernemen wij op welke manier je het juiste simkaartnummer hebt doorgegeven. Wij zien hier namelijk niets van terug in het systeem.



Groetjes,



Arie
Beste jep,



Jouw aanvraag voor nummerbehoud is inmiddels goedgekeurd. Het nummer zal op 12-10 worden overgezet. Hier krijg je nog een mail over.



Groetjes,



Arie.
Beste cezanne,



Graag vernemen wij op welke manier je het juiste simkaartnummer hebt doorgegeven. Wij zien hier namelijk niets van terug in het systeem.



Groetjes,



Arie





ticketnummer #245131

in eerste instantie simkaartnummer doorgegeven bij de aanvraag voor een simyo abo;

kreeg toen van ene Jur de reactie dat het nummer niet goed zou zijn; dat was het wel, maar als bewijs stuurde ik vervolgens een scan mee van de simkaart waarop het nummer goed te lezen was; vervolgens liet Simyo weten dat vodafone het verzoek weer had afgekeurd, dit keer omdat het nummer al in handen zou zijn van T-mobile; dat is lachwekkend want het vodafone abonnement is op dit moment actief en loopt tot 14 november, het abonnement loopt al jaren bij vodafone en de enige wijziging is die overstap van vodafone naar simyo per 14 november; wij hebben nooit iets gehad met die t-mobile club, geen idee hoe ze daarbij komen; wat wel duidelijk is geworden is dat vodafone hun zaken niet op orde heeft; nummerbehoud is voor ons wel belangrijk want een nieuw nummer is reuze onhandig maar wat kunnen we doen als vodafone tegen blijft werken?
Beste cezanne,



Wij hebben nogmaals contact opgenomen met Vodafone. Zij hebben ons opnieuw aangegeven dat het nummer dat u wenst te behouden echt niet bij Vodafone in dienst is maar bij T-Mobile. Wij adviseren je nogmaals het telefoonnummer dat je wenst te behouden en het simkaart nummer te controleren en door te geven aan ons.



Groetjes,



Arie
Hartelijk dank voor de reactie. Ik heb zojuist een bericht naar Porteringen gestuurd met alle informatie. Ik hoop dat ze er doorheen komen.

Wel apart (en irritant) dat ze beweren dat het nummer niet bij Vodafone in dienst is. Het toestel ligt hier naast me, op het schermpje staat wel degelijk Vodafone NL, omdat mijn abo daar loopt tot 14 november. De simkaart zojuist nog een keer eruit gepeuterd om vast te stellen dat het nummer wel degelijk correct is. Een scan van het kaartje heb ik meegestuurd naar de afdeling Porteringen, ik hoop dat ze hiermee voldoende info hebben om Vodafone hun ongelijk te tonen.
Beste cezanne,



Uit onze gegevens blijkt dat wij inmiddels een bevestiging van Vodafone hebben gekregen om je nummer over te nemen. Dit zal gebeuren op 14-11. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.



Groetjes,



Arie
Arie,

bedankt voor je inspanningen, het lijkt er inderdaad op dat het nu gaat gebeuren;

ik neem met plezier afscheid van vodafone, niet alleen vanwege de slechte dekking,

op naar simyo!

cezanne
Beste cezanne,



Wij zijn ook blij om te horen dat het uiteindelijk is gelukt. Nog even geduld totdat het nummer is overgezet. Hierna wensen wij je veel belplezier met Simyo!



Groetjes,



Arie

Reageer