Skip to main content
Hallo,



Ik heb mijn nummerbehoud aangevraagd en kreeg eerst een mail dat mijn provider hier niet mee akkoord ging. De volgende dag kreeg ik een smsje van mijn huidige provider dat ze het nummerbehoud in behandeling nemen. Ik ga er nu vanuit dat het in behandeling is, maar hoelang duurt dit normaal gesproken? En laten jullie dan ook weten wanneer je nummer is overgezet?



Groetjes!
Beste Pilou,



Uit onze gegevens blijkt dat je aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen. Wij hebben de aanvraag ingediend bij Vodafone Prepaid. Echter hebben zij de aanvraag afgewezen met als reden: 'Nummer niet in dienst bij serviceprovider'. Graag vernemen wij bij welke provider het te behouden nummer in dienst is.



Groetjes,



Arie
Beste Arie,



Ik heb als provider Blyk maar die gaat via vodafone. En toen ik nummerbehoud invulde kwam er in het rijtje geen Blyk voor.

Toen heb ik gekozen voor vodafone. Ik hoop dat u wel Blyk kan aanklikken, in de hoop dat mijn nummerbehoud snel wordt omgezet.



MVG, 



Pilou
Beste Pilou,



Wij hebben bij deze een nieuwe aanvraag ingediend bij Blyk. Zodra wij een terugkoppeling hebben van de vorige provider zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.



Groetjes,



Arie

Reageer