Skip to main content
ik had nummerbehoud aangevraagd en deze zou op 29-7 overgezet worden maar tot op heden kan ik niet op mijn eigen nummer gebeld worden. Graag zo spoedig mogelijk antwooord!



Wil
Beste Wil,



Welkom op het forum!

Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. Ik zie dat je telefoonnummer op 30 juli is overgezet van prepaid naar abonnement en ik zie dat je ook gebruik maakt van de nieuwe simkaart. Van welk merk toestel maak je gebruik dan kan ik je de juiste instellingen versturen voor het internet.
Beste Wil,



Welkom op het forum!

Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. Ik zie dat je telefoonnummer op 30 juli is overgezet van prepaid naar abonnement en ik zie dat je ook gebruik maakt van de nieuwe simkaart. Van welk merk toestel maak je gebruik dan kan ik je de juiste instellingen versturen voor het internet.





ik heb een nokia c7.

Ik kan wel bellen met het "tijdelijke" nummer maar deze zou worden overgezet naar mijn oude (eigen) nummer. Dit is niet gebeurd! Graag wilik mijn oude nummer behouden.

bedankt voor uw reactie
Wanneer kan ik een antwoord verwachten of moet ik een nieuw topic starten?
Hoi Wil,



Kan je aangeven van welke provider je te behouden nummer afkomstig is? E.e.a. lijkt namelijk niet helemaal te kloppen.



Groetjes,



Alex
Hoi Wil,



Kan je aangeven van welke provider je te behouden nummer afkomstig is? E.e.a. lijkt namelijk niet helemaal te kloppen.



Groetjes,



Alex





het nummer is van kpn ( prepaid). 
even een aanvulling:



dit kpn- nummer hoorde bij een oud prepaid toestel, merk Siemens. ( was toendertijd een aanbieding bij A.H.)



Misschien ligt hier het probleem?



groet,

  Wil
Hoi Wil,



Je eerdere nummerbehoud aanvraag is niet correct uitgevoerd. We kunnen een nieuw verzoek indienen als je wilt. Is het telefoonnummer nog in dienst bij KPN?



Groetjes,



Alex
Hoi Wil,



Je eerdere nummerbehoud aanvraag is niet correct uitgevoerd. We kunnen een nieuw verzoek indienen als je wilt. Is het telefoonnummer nog in dienst bij KPN?



Groetjes,



Alex







Het was niet meer mogelijk om te reageren op jou mededeling, heb mij daarom opnieuw moeten registreren!!!!!



Ik wil toch even melden dat nummerbehoud niet meer noodzakelijk is. Ik zag dat in mijn overzicht nu ook het nieuwe Simyo nummer staat vermeld.

Om te veel rompslomp te voorkomen, houd ik het nieuwe Simyo nummer aan.



Bedankt, voor jullie "hulp
Het was niet meer mogelijk om te reageren op jou mededeling, heb mij daarom opnieuw moeten registreren!!!!!



Ik wil toch even melden dat nummerbehoud niet meer noodzakelijk is. Ik zag dat in mijn overzicht nu ook het nieuwe Simyo nummer staat vermeld.

Om te veel rompslomp te voorkomen, houd ik het nieuwe Simyo nummer aan.



Bedankt, voor jullie "hulp




Beste Will,



Het nummerbehoud is geannuleerd. Je belt binnen de bundel met het tijdelijke telefoonnummer.

Reageer