Skip to main content
Ik heb vorige week mij aangemeld voor Simyo. Mijn contract bij t-mobile loopt tot 10-07-12, echter kreeg ik een email dat nummerbehoud niet mogelijk is. Bij T-mobile geven ze aan dat dat wel moet kunnen. Graag wil ik dat dit probleem opgelost word. Ik heb geen zin om extra abbonements kosten te betalen.
Ik heb hier ook last van en ik had hiervoor prepaid... Erg vervelend en ik ben niet helemaal zeker of Simyo wel de beste keuze is geweest..
Ik heb vorige week mij aangemeld voor Simyo. Mijn contract bij t-mobile loopt tot 10-07-12, echter kreeg ik een email dat nummerbehoud niet mogelijk is. Bij T-mobile geven ze aan dat dat wel moet kunnen. Graag wil ik dat dit probleem opgelost word. Ik heb geen zin om extra abbonements kosten te betalen.



Welkom op het forum forzams,



Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice en is er een nieuw nummerbehoud verzoek ingediend. Je ontvangt per email informatie over de status van je nummerbehoud aanvraag.



Ik heb hier ook last van en ik had hiervoor prepaid... Erg vervelend en ik ben niet helemaal zeker of Simyo wel de beste keuze is geweest..



Welkom op het forum pimiokio,



We hebben na de eerdere afwijzing een nieuw nummerbehoud verzoek ingediend. Je wordt per email op de hoogte gehouden over je nummerbehoud aanvraag.



Groetjes,



Alex

Reageer