Skip to main content
Ik heb (op één naam) twee abonnementen aangevraagd met nummerbehoud. Ik heb hier twee nieuwe simkaarten voor gekregen zoals het hoort. Hoe kom ik er achter welk nieuw nummer bij welk oud nummer behoort?



Voor één van twee moet ik namelijk een andere simkaart (micro) aanvragen
Het is nummerbehoud, als je met een simkaart belt of smst dan weet je toch welk nummer het is?

Of begrijp ik het verkeerd?
Het is nummerbehoud, als je met een simkaart belt of smst dan weet je toch welk nummer het is?

Of begrijp ik het verkeerd?



De nieuwe nummers zijn tijdelijke nummers (in afwachting tot de oude nummers zijn overgezet). Ik weet nu echter niet welk nieuw nummer bij welk oud nummer hoort. Als ik een micro simkaart aanvraag wil ik dit wel voor het goede nummer/toestel doen.

Een zoon heeft een nieuw huawei-toestel, de andere een nieuwe nokia lumia (waar een micro kaart in hoort)
Wat bedoel je met een micro simkaart aanvragen? Je krijgt standaard een combisim waar je de microsim uit kunt drukken. Bedoel je misschien een nanosim?
Wat bedoel je met een micro simkaart aanvragen? Je krijgt standaard een combisim waar je de microsim uit kunt drukken. Bedoel je misschien een nanosim?



Helemaal duidelijk had ik nog niet gezien....volgende vraag. Ik heb dus twee toestellen met een aanvraag voor een abonnement bij Simyo. Op beide toestellen wil ik dat mijn zoons het nummer behouden. Echter één toestel heeft een gewone simkaart, de andere een micro simkaart. Kunnen jullie aangeven welke (nieuwe) simkaart bij welk oud nummer hoort zodat ik niet de verkeerde micro kaart uit de combi haal.
Je vraagstelling is duidelijk en begrijpelijk maar zal door een Simyo medewerker beantwoord moeten worden. Overigens als je de micro er voorzichtig uitdrukt, kan je hem daarna er ook weer gewoon in terugstoppen en alsnog de hele simkaart gebruiken. Er is dus nooit een man overboord. Bovendien zijn er op internet microsimadapters te koop, zodat je er weer een normale simkaart van kan maken. Kosten geen drol die dingen.
Ik heb (op één naam) twee abonnementen aangevraagd met nummerbehoud. Ik heb hier twee nieuwe simkaarten voor gekregen zoals het hoort. Hoe kom ik er achter welk nieuw nummer bij welk oud nummer behoort?



Voor één van twee moet ik namelijk een andere simkaart (micro) aanvragen




Hoi Mark69,



Kan je mij een privé bericht sturen met de beide telefoonnummers zodat ik dit voor je kan bekijken.

Zoals De Leon aangeeft heb je combi simkaarten ontvangen die je als gewone of als micro simkaart kan gebruiken. Je hoeft niet apart een micro simkaart te bestellen 🙂.



@ Martijn®️ & De Leon bedankt voor het meedenken.

Reageer