Vandaag zou mijn nummer omgezet worden naar Simyo, echter ben ik nog steeds bij de andere provider bereikbaar.
Is er nu iets mis gegaan of heb ik te weinig geduld?
Gr. Roy
Bladzijde 1 / 1
Nummer omzettingen vinden op werkdagen plaats tijdens kantooruren, dus het zou voor 5 uur vanmiddag beklonken moeten zijn.
Bedankt voor de snelle reactie Scotsman, dan moet ik nog even geduld hebben.
Vertrek zaterdag op vakantie en dan zou het handig zijn als ik mijn eigen nummer weer terug heb.
Vertrek zaterdag op vakantie en dan zou het handig zijn als ik mijn eigen nummer weer terug heb.
Nummer is dus niet geporteerd vandaag. Iemand een idee welke weg ik nu het beste kan bewandelen? Zaterdag vertrek ik op vakantie en dan zou ik toch graag mijn oude nummer hebben.
Contact opnemen met klantenservice, die kunnen direct zien water misgegaan is.
Mijn nummer is afgelopen maandag perfect gegaan vanaf simyo naar mijn nieuwe provider,
Kreeg netjes een mail met datum en tijd en inderdaad op afgesproken tijd ging simyo kaartje offline en mijn
Sim van nieuwe provider online ben in totaal 3 minuten niet bereikbaar geweest dus het was bij mij heel goed geregeld
Mijn nummer is afgelopen maandag perfect gegaan vanaf simyo naar mijn nieuwe provider,
Kreeg netjes een mail met datum en tijd en inderdaad op afgesproken tijd ging simyo kaartje offline en mijn
Sim van nieuwe provider online ben in totaal 3 minuten niet bereikbaar geweest dus het was bij mij heel goed geregeld
Is er nu iets mis gegaan of heb ik te weinig geduld?
Gr. Roy
Hoi RoyD,
Ik zie in het systeem staan dat je vandaag een e-mail hebt gekregen waarin is vermeld dat je telefoonnummer vandaag zal worden overgezet naar Simyo. Kan je al bellen met je eigen telefoonnummer?
@Scotsman & Erickiel bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.