Vandaag stap ik over van Telfort naar Simyo.
Ik heb mijn simkaart via de website geactiveerd en dat is volgens mij goed gegaan.
Nu heb ik mijn nieuwe simkaart in mijn iPhone gedaan en op zich werkt die.
Ik kan internetten en whatsappen via mijn wifi, maar ik kan niet bellen of gebeld worden.
Doe ik iets fout, moet ik nog iets extra doen, of moet ik gewoon geduld hebben tot morgen?
Bladzijde 1 / 1
Ik heb mijn simkaart via de website geactiveerd en dat is volgens mij goed gegaan.
Nu heb ik mijn nieuwe simkaart in mijn iPhone gedaan en op zich werkt die.
Ik kan internetten en whatsappen via mijn wifi, maar ik kan niet bellen of gebeld worden.
Doe ik iets fout, moet ik nog iets extra doen, of moet ik gewoon geduld hebben tot morgen?
Hoi Petrajolande,
Welkom op het forum!
Heb je toestel gekoppeld met de kabel aan je pc/laptop en deze laten synchroniseren? Graag verneem ik van je of je na deze handeling gedaan te hebben wel gebeld kan worden en zelf kan bellen.
Beste Natascha,
Bedankt voor je hulpaanbod.
Mijn broer kwam net langs en die heeft een rest uitgevoerd van mijn toestel. Toen werkte hij perfect. Misschien handige info voor andere iPhone gebruikers.
Gaat als volgt; je houdt de rode ronde knop onderaan en de langwerpige (zilveren) knop rechts bovenop je toestel tegelijkertijd ingedrukt. Dit houd je vol tot het toestel eerst uit is gegaan en je daarna het appeltje ziet verschijnen. Duurt wel zo'n 15 seconden schat ik.
Het toestel gaat vervolgens zichzelf resetten. Op enig moment kun je je toegangscode intoetsen et voilá je simkaart werkt.
Het is maar een weetje, maar wel een cruciaal weetje!
Met vriendelijke groet,
Petra
Bedankt voor je hulpaanbod.
Mijn broer kwam net langs en die heeft een rest uitgevoerd van mijn toestel. Toen werkte hij perfect. Misschien handige info voor andere iPhone gebruikers.
Gaat als volgt; je houdt de rode ronde knop onderaan en de langwerpige (zilveren) knop rechts bovenop je toestel tegelijkertijd ingedrukt. Dit houd je vol tot het toestel eerst uit is gegaan en je daarna het appeltje ziet verschijnen. Duurt wel zo'n 15 seconden schat ik.
Het toestel gaat vervolgens zichzelf resetten. Op enig moment kun je je toegangscode intoetsen et voilá je simkaart werkt.
Het is maar een weetje, maar wel een cruciaal weetje!
Met vriendelijke groet,
Petra
valt in mijn eerrste zin net de e van reset weg...
Petra
Petra
En komt er in je tweede bericht gelijk een extra r bij! 🙂
Bedankt voor je hulpaanbod.
Mijn broer kwam net langs en die heeft een rest uitgevoerd van mijn toestel. Toen werkte hij perfect. Misschien handige info voor andere iPhone gebruikers.
Gaat als volgt; je houdt de rode ronde knop onderaan en de langwerpige (zilveren) knop rechts bovenop je toestel tegelijkertijd ingedrukt. Dit houd je vol tot het toestel eerst uit is gegaan en je daarna het appeltje ziet verschijnen. Duurt wel zo'n 15 seconden schat ik.
Het toestel gaat vervolgens zichzelf resetten. Op enig moment kun je je toegangscode intoetsen et voilá je simkaart werkt.
Het is maar een weetje, maar wel een cruciaal weetje!
Met vriendelijke groet,
Petra
Hoi Petrajolande,
ja, die tip heb ik ook in mijn repertoire ;)
Schijnt dus 9 van de 10 keer te werken, en je raakt niks kwijt.
Fijn dat je aan de slag kan met je nieuwe toestel!
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.