.

Beantwoord

nummerbehoud

  • 13 May 2013
  • 1 reactie
  • 907 Bekeken

heb tot 9 juli een contract bij telfort maar ik wil overstappen naar een simyo abbonement heb het contract nog niet opgezegd 
wil wel het nummer mee overnemen hoe doe ik dit en hoe lang werkt mijn eigen nummer dan niet meer
icon

Beste antwoord door Charlene 16 May 2013, 09:42

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
heb tot 9 juli een contract bij telfort maar ik wil overstappen naar een simyo abbonement heb het contract nog niet opgezegd 
wil wel het nummer mee overnemen hoe doe ik dit en hoe lang werkt mijn eigen nummer dan niet meer


Hoi rexrex,

Als je een bestelling plaatst via www.simyo.nl, dan kun je tijdens het bestelproces aangeven dat je je eigen nummer mee wil nemen. Tijdens het bestelproces verschijnt er een formulier in het scherm waarop je alle benodigde gegevens kunt invullen om nummerbehoud mogelijk te maken.
Een aanvraag nummerbehoud telt als een opzegging bij je oude provider. Wanneer je een maand opzegtermijn hebt, duurt het dus een maand om je nummer over te nemen. In jouw geval vraag je dus het beste vòòr 1 juni nummerbehoud aan, en kies je als datum 9-7-2013.
Wanneer je oude provider die datum bij ons bevestigd, gaat je nummer op die datum over naar onze simkaart, en stopt op die datum je abonnement bij je oude provider.

Meer informatie over nummerbehoud vind je hier

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Charlene

Reageer