Skip to main content
Wanneer mijn mobiele nummer wordt gebeld en ik niet kan opnemen, zegt een stem: "dit nummer is niet in gebruik". Het nummer is wél in gebruik, maar er moet worden doorgeschakeld! Ik heb een Sony Ericsson Experia X10, met een prepaid abo van Simyo. Waar zit nu het probleem, bij Simyo of bij de instellingen in mijn foon? Weet iemand dat misschien?
Welkom op het forum muze,



Waarschijnlijk staat je nummer niet goed doorgeschakeld. Dit kan je vanuit je toestel, maar ook via ons doorschakel menu instellen. We raden je aan om eerst alle doorschakelingen te annuleren. Doe doe je door te bellen naar ##002#. Onderstaande uitleg geeft aan hoe je nog meer kunt doorschakelen.



Voor alle oproepen doorschakelen:



Activeren: *21*telefoonnummer# [zend]

Annuleren: #21# [zend]

Status opvragen: *#21# [zend]





Voor het doorschakelen van oproepen indien niet beantwoord:



Activeren: *61*telefoonnummer*aantal seconden# [zend]

Annuleren: #61# [zend]

Status opvragen: *#61# [zend]

Vervang ‘aantal seconden’ door het aantal seconden waarna doorgeschakeld moet worden; dit kan in intervallen van 5 seconden.





Voor het doorschakelen van oproepen indien het toestel uit staat of zich buiten bereik van het netwerk bevindt:



Activeren: *62*telefoonnummer# #zend]

Annuleren: #62# #zend]

Status opvragen: *#62# #zend]



Voor het doorschakelen van oproepen indien in gesprek:



Activeren: *67*telefoonnummer# #zend]

Annuleren: #67# #zend]

Status opvragen: *#67# #zend]



Het activeren, deactiveren of controleren (status opvragen) van een doorschakeling is kosteloos. Zodra u wordt gebeld en het gesprek wordt doorgeschakeld naar een door u opgegeven telefoonnummer, betaalt u de kosten vanaf uw telefoon naar het andere nummer.



Kan je hier laten weten of het is gelukt?



Groetjes,



Alex
Beste Alex,



Nadat alle doorschakelingen zijn gewist, schakelt het toestel nu 'zelf' door naar mijn eigen mobiele nummer: +3165306.....



Kun je me nog een goede tip geven?

Groet,

May





Welkom op het forum muze,



Waarschijnlijk staat je nummer niet goed doorgeschakeld. Dit kan je vanuit je toestel, maar ook via ons doorschakel menu instellen. We raden je aan om eerst alle doorschakelingen te annuleren. Doe doe je door te bellen naar ##002#. Onderstaande uitleg geeft aan hoe je nog meer kunt doorschakelen.



Voor alle oproepen doorschakelen:



Activeren: *21*telefoonnummer# [zend]

Annuleren: #21# [zend]

Status opvragen: *#21# [zend]





Voor het doorschakelen van oproepen indien niet beantwoord:



Activeren: *61*telefoonnummer*aantal seconden# [zend]

Annuleren: #61# [zend]

Status opvragen: *#61# [zend]

Vervang ‘aantal seconden’ door het aantal seconden waarna doorgeschakeld moet worden; dit kan in intervallen van 5 seconden.





Voor het doorschakelen van oproepen indien het toestel uit staat of zich buiten bereik van het netwerk bevindt:



Activeren: *62*telefoonnummer# #zend]

Annuleren: #62# #zend]

Status opvragen: *#62# #zend]



Voor het doorschakelen van oproepen indien in gesprek:



Activeren: *67*telefoonnummer# #zend]

Annuleren: #67# #zend]

Status opvragen: *#67# #zend]



Het activeren, deactiveren of controleren (status opvragen) van een doorschakeling is kosteloos. Zodra u wordt gebeld en het gesprek wordt doorgeschakeld naar een door u opgegeven telefoonnummer, betaalt u de kosten vanaf uw telefoon naar het andere nummer.



Kan je hier laten weten of het is gelukt?



Groetjes,



Alex


Beste Alex,



Nadat alle doorschakelingen zijn gewist, schakelt het toestel nu 'zelf' door naar mijn eigen mobiele nummer: +3165306.....



Kun je me nog een goede tip geven?

Groet,

May




Hoi muze,



Ik neem aan dat er nu wordt doorgeschakeld naar jouw voicemail? Of bedoel je iets anders?



Groetjes,



Alex
Beste Alex,



Ik heb nog eens nauwgezet jouw aanwijzingen gevolgd en alles eerst gewist en toen doorschakelen ingesteld op de manier zoals jij schreef. En het werkt nu!! Heel hartelijk bedankt.



Groet,

Muze

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Hoi muze,



Ik neem aan dat er nu wordt doorgeschakeld naar jouw voicemail? Of bedoel je iets anders?



Groetjes,



Alex

Beste Muze,



Blij te horen dat het probleem is opgelost.

Reageer