Skip to main content
Kunnen jullie me hiermee helpen? Kunnen jullie mijn nummer nu dan al bij jullie activeren?
Moderators zijn er s avonds meestentijds niet. Morgenochtend zal er vast een reactie komen. Sterkte zo ver.
Ik heb hetzelfde gehad, maar dat schijnt normaal. Je Simyo nummer wordt pas actief de dag na het afsluiten van je oude contract.

Vr.gr.

Frans
Hoi Regeert,



Welkom op het forum, en wat leuk dat je klant bent geworden bij Simyo:)



Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'nummerbehoud'. Zo kan iedereen het makkelijk vinden.



Wat vreemd dat je Hi simkaart er al mee gestopt was voordat wij het nummer in ons bezit hadden. Normaliter valt het deactiveren van de simkaart samen met het nummerbehoud.



Ik zie dat je nummerbehoud vanmorgen heeft plaatst gevonden en is gelukt. Mocht je nog problemen ondervinden met je simkaart start dan even je toestel opnieuw. Dan meldt je telefoon zich opnieuw aan op het netwerk en is het opgelost.:)



Omdat je registratie op het forum gekoppeld is aan je nummer zul je jezelf even opnieuw moeten registreren.



Kun je nu weer bellen?



@Koorelle en Frans Steffin, dank jullie wel voor jullie bericht.
Heel vervelend, gisteren heb ik bericht gekregen dat nummerbehoud vandaag in orde zou zijn. Nu staat er zelfs geen service, dus ben ik niet bereikbaar en kan ook niet bellen. Advies van de site is te bellen als je er zelf niet uit komt?
Je telefoon al een keertje uit en weer aan gezet?

Ik weet trouwens niet of dat bericht klopt want volgens mij vinden nummeroverzettingen plaats alleen op werkdagen.
Voor mij was het de volgende ochtend inderdaad geactiveerd bij Simyo en daarmee opgelost. Ik zou dit in de communicatie over nummerbehoud meenemen, dat er (meestal?) een dag tussen zit.
Hoi Jentie,



Welkom op het forum. :)





Scotsman heeft helemaal gelijk. Je nummerbehoud vindt alleen plaats op werkdagen. Nooit in het weekend. Als ik jouw aansluiting bekijk zie ik dat je nummer al is overgezet op 4-12-2014. Ook zie ik dat je ondertussen al hebt kunnen bellen.



Doordat je jouw simkaart had geactiveerd op de dag van nummerbehoud, was er een complicatie opgetreden op je simkaart. Ik zie dat mijn collega's je ondertussen al hebben geholpen. Wat fijn:)



@Regeert In de meeste gevallen zit er juist géén dag tussen. Het komt echter heel sporadisch voor dat de voorgaande provider het nummer al afsluit voor de dag van nummerbehoud. Wel heel vervelend dat dit jou overkomen is. :(



@Scotsman dank voor je hulp!:D



Werkt nu alles naar behoren?

Reageer