Ik kreeg na 3 dagen het abonnement thuisgestuurd onder het tijdelijke nummer 0682005907. Ik heb een smsje gekregen van Voadafone (mijn huidige provider) dat mijn huidige nummer op 8 november zou worden overgezet naar een Simyo abonnement. En een mail van porteringen dat op 8 november mijn nummer wordt overgezet, en dat ik daar op 7 november nog even aan herinnerd zou worden.
De simkaart van Simyo heb echter NIET geactiveerd en teruggestuurd (na overleg met de klantenservice), ik wou toch liever een ander abonnement.
Vorige week (1 november) een nieuw abonnement aangevraagd (500 minuten, 500 MB maandelijks opzegbaar) en ook hier nummerbehoud aangevraagd. Ik heb aangeklikt dat ik mijn oude nummer al had opgezegd (immers, met het aanvragen van het vorige abonnement was dat gebeurd, hier had ik een smsje van ontvangen). De nieuwe simkaart (nummer 0612966053) heb ik zojuist geactiveerd.
Vandaag kreeg ik ook een mailtje van porteringen dat mijn huidige nummer morgen op 8 november wordt overgezet naar 'het simyo abbonement'. Dit is een 'herinnering'.
Ik vrees nu dat morgen mijn huidige nummer wordt overgezet naar de simkaart van het abonnement wat ik heb teruggestuurd en niet naar het nieuwe abonnement dat ik net heb geactiveerd. Kunnen jullie voor mij controleren of dit goed gaat VOOR MORGEN 8 NOVEMBER?
Anders is het ben ik bang moeilijker om terug te draaien en kan ik niet bellen.
Op een rijtje:
Huidig nummer: 06330*****
Moet overgezet worden naar simkaart met tijdelijke nummer: 06129*****
En NIET naar simkaart met nummer 06820*****
Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactie