.

Beantwoord

Nummer wordt overgezet naar verkeerde simkaart van Simyo!

  • 7 November 2012
  • 3 reacties
  • 218 Bekeken

Vorige maand heb ik een abonnement van Simyo aangevraagd (700 minuten en 1000 MB voor een jaar) en ook nummerbehoud aangevraagd.
Ik kreeg na 3 dagen het abonnement thuisgestuurd onder het tijdelijke nummer 0682005907. Ik heb een smsje gekregen van Voadafone (mijn huidige provider) dat mijn huidige nummer op 8 november zou worden overgezet naar een Simyo abonnement. En een mail van porteringen dat op 8 november mijn nummer wordt overgezet, en dat ik daar op 7 november nog even aan herinnerd zou worden.

De simkaart van Simyo heb echter NIET geactiveerd en teruggestuurd (na overleg met de klantenservice), ik wou toch liever een ander abonnement.

Vorige week (1 november) een nieuw abonnement aangevraagd (500 minuten, 500 MB maandelijks opzegbaar) en ook hier nummerbehoud aangevraagd. Ik heb aangeklikt dat ik mijn oude nummer al had opgezegd (immers, met het aanvragen van het vorige abonnement was dat gebeurd, hier had ik een smsje van ontvangen).  De nieuwe simkaart (nummer 0612966053) heb ik zojuist geactiveerd.

Vandaag kreeg ik ook een mailtje van porteringen dat mijn huidige nummer morgen op 8 november wordt overgezet naar 'het simyo abbonement'. Dit is een 'herinnering'.

Ik vrees nu dat morgen mijn huidige nummer wordt overgezet naar de simkaart van het abonnement wat ik heb teruggestuurd en niet naar het nieuwe abonnement dat ik net heb geactiveerd. Kunnen jullie voor mij controleren of dit goed gaat VOOR MORGEN 8 NOVEMBER?
Anders is het ben ik bang moeilijker om terug te draaien en kan ik niet bellen.

Op een rijtje:
Huidig nummer: 06330*****
Moet overgezet worden naar simkaart met tijdelijke nummer: 06129*****
En NIET naar simkaart met nummer 06820*****
icon

Beste antwoord door Wayne 8 November 2012, 09:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Sarah,

Jouw nummerbehoud wordt vandaag in eerste instantie uitgevoerd naar de verkeerde aansluiting. Morgen zullen wij jouw telefoonnummer omzetten naar de juiste simkaart! Indien je morgen na 17.30 jouw toestel uit en vervolgens weer inschakelt, kan je gebruik maken van jouw aansluiting met jouw te behouden nummer.
Welkom op het forum Sarah,

Jouw nummerbehoud wordt vandaag in eerste instantie uitgevoerd naar de verkeerde aansluiting. Morgen zullen wij jouw telefoonnummer omzetten naar de juiste simkaart! Indien je morgen na 17.30 jouw toestel uit en vervolgens weer inschakelt, kan je gebruik maken van jouw aansluiting met jouw te behouden nummer.


Ok, fijn dat het geregeld is. Hartelijk dank voor jullie hulp!
Badge +2
Beste Sarah,

Fijn om te horen dat je probleem is opgelost. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer