Beste,
Sinds een sim wissel krijg alle telefoontjes anoniem of onder nummer -13 binnen.
ook uitbellen blijft er geheim of niet bestaand telefoon nummer (geen idee welke dat was)
nieuwe simkaart op aanraden van uw medewerker heeft ook niet geholpen.
Het is jammer dat men mij als probleem ziet zoals aan de telefoon kenbaar werd gemaakt.
het zou namelijk aan toestel liggen. vreemd omdat het probleem na simwissel heeft plaats gevonden.
Nu heb ik getest met simkaart van mijn vrouw. = Geen probleem op toestel.
mijn simkaart in haar toestel.=Â wel problemen
Voel me beetje in de hoek gezet door simyo.  het kost mij onnodig veel tijd en klanten omdat mensen niet terug kan bellen.
Laat staan mijn gesprekken te filteren op urgentie.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Stefan l,
Ik zie dat je hier vanochtend ook telefonisch contact over hebt gehad en dat er iets met je aansluiting aan de hand was wat nog niet eerder is voorgekomen.
Vandaar dat je in eerste instantie adviezen hebt gekregen waarmee helaas het probleem niet was opgelost :(
Als je nu je telefoon even uit en weer aan zet, zodat de simkaart zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk, zal je niet meer anoniem bellen en zullen binnenkomende telefoontjes ook niet meer anoniem zijn.
Ik hoor graag van je of dit inderdaad het geval is!
Ik zie dat je hier vanochtend ook telefonisch contact over hebt gehad en dat er iets met je aansluiting aan de hand was wat nog niet eerder is voorgekomen.
Vandaar dat je in eerste instantie adviezen hebt gekregen waarmee helaas het probleem niet was opgelost :(
Als je nu je telefoon even uit en weer aan zet, zodat de simkaart zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk, zal je niet meer anoniem bellen en zullen binnenkomende telefoontjes ook niet meer anoniem zijn.
Ik hoor graag van je of dit inderdaad het geval is!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.