Skip to main content
antwoord

Nummer wijzigen?

• September 28, 2025
  • 7 reacties
  • 32 Bekeken

Zou ik mijn telefoonnummer kunnen wijzigen? Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd voor 5 euro, maar weet niet zeker of hier een nieuwe nummer bij hoort.

Graag uw hulp.

Beste antwoord door Friesian

Beste ​@5ereendje 

Nee, jij kunt je 06 nummer niet wijzigen. Bij een vervangende simkaart krijg je geen nieuw/ander nummer je ontvangt alleen dan een nieuwe simkaart voor je huidige 06 nummer. De simkaart activeer je op jouw Mijn Simyo.

https://www.simyo.nl/klantenservice/simkaart/activeren#activeer-je-vervangende-simkaart

Een nieuw nummer daar heb je geen andere simkaart voor nodig. Je had hier de vraag kunnen stellen voor een nieuw 06 nummer, kosten zijn €5,-. Verrekening via factuur of  je beltegoed.

Een moderator, medewerker van Simyo zal je vandaag verder helpen, contact opnemen via dit topic. 

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

7 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • antwoord
  • September 29, 2025

Beste ​@5ereendje 

Nee, jij kunt je 06 nummer niet wijzigen. Bij een vervangende simkaart krijg je geen nieuw/ander nummer je ontvangt alleen dan een nieuwe simkaart voor je huidige 06 nummer. De simkaart activeer je op jouw Mijn Simyo.

https://www.simyo.nl/klantenservice/simkaart/activeren#activeer-je-vervangende-simkaart

Een nieuw nummer daar heb je geen andere simkaart voor nodig. Je had hier de vraag kunnen stellen voor een nieuw 06 nummer, kosten zijn €5,-. Verrekening via factuur of  je beltegoed.

Een moderator, medewerker van Simyo zal je vandaag verder helpen, contact opnemen via dit topic. 

• auteur
  • Beginner
  • September 29, 2025

Dank voor het antwoord.

Hierbij het verzoek voor een nieuw telefoonnummer. Ik ben akkoord met een verrekening via factuur.

Friesian
  • Forum Expert
  • September 29, 2025

Hoi ​@5ereendje 

Ik heb geloof ik het niet goed verwoord in mijn reactie. Dus even opnieuw de herkansing.

Bij een nieuw nummer gaat het erom dat je akkoord gaat met de €5,- kosten.

Dus geef dat alvast even aan. 

De kosten worden verrekend via factuur of je beltegoed. ​​​​

Wanneer je dat hier aangeeft zorgt een medewerker, moderator voor de afwikkeling.

Omdat je al kosten hebt gemaakt voor een vervangende simkaart lijkt het me verstandig om even af te wachten wat de moderator morgen voor je wil doen. 

• auteur
  • Beginner
  • September 29, 2025

Excuus. Hierbij de aanpassing: 

Ik ga akkoord met de kosten van 5 euro voor een nieuw telefoonnummer.

Ik zal de actie/reactie van de moderator afwachten. :)

Dank voor je hulp.

Friesian
  • Forum Expert
  • September 29, 2025

Excuses zijn niet nodig hoor 5ereendje.

En graag gedaan.

Fijne avond nog! 

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • September 30, 2025

Hi ​@5ereendje,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je op basis van de informatie van ​@Friesian (dank daarvoor!), al akkoord bent gegaan met de kosten van €5,00 voor het wijzigen van je nummer. Ik heb daarom direct een wijziging voor je aangevraagd. Binnen twee uur ontvang je een e-mail met je nieuwe 06-nummer en aanvullende informatie. Ik raad je aan om je mail goed in de gaten te houden. Laat het vooral weten als ik verder nog iets voor je kan doen!

Groet,
Seren

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • October 13, 2025

Omdat je vraag is beantwoord zal ik dit topic sluiten. Mocht je nog een andere vraag hebben kun je altijd een nieuw topic openen!