Vanwege slechte dekking mocht ik mijn abonnement/contract eerder beëindigen bij Tele2 vandaag kreeg ik een mail met het bericht dat Tele2 geen toestemming heeft gegeven om mijn nummer te porteren naar Simyo met als reden dat ik nog een contract heb t/m 16-10-2014, ik heb telefonisch afgesproken met Tele2 dat de nummerportering geen probleem zou zijn, mochten er toch problemen zijn met de nummerportering dan kon er contact opgenomen worden met mijn contactpersoon bij Tele2, ik kan eventueel per privébericht zijn en mijn gegevens bij Tele2 sturen.
Bladzijde 1 / 1
Contact gehad met Tele2 die hebben toegegeven dat ze een fout hebben gemaakt en dat het nummer geporteerd had mogen worden, wat nu?
Welkom op het forum bonuskaart,
We hebben een nieuw verzoek ingediend om het telefoonnummer eerder over te nemen. Er is rekening gehouden met het feit dat je toestemming hebt om eerder weg te mogen. Zodra we terugkoppeling hebben van Tele2, ontvang je vanzelf een email.
Groetjes,
Alex
We hebben een nieuw verzoek ingediend om het telefoonnummer eerder over te nemen. Er is rekening gehouden met het feit dat je toestemming hebt om eerder weg te mogen. Zodra we terugkoppeling hebben van Tele2, ontvang je vanzelf een email.
Groetjes,
Alex
Beste Alex,
Bedankt voor je (re)actie!
Vandaag gebeld door mijn contactpersoon bij Tele2 volgens hem heeft Tele2 vandaag de portering alsnog goedgekeurd, kan er verder nog niks over terugvinden bij mijn gegevens bij Simyo, heb ook nog geen e-mail ontvangen van Simyo. Ben benieuwd wanneer de portering gaat gebeuren. :)
Groet,
Bonuskaart
Bedankt voor je (re)actie!
Vandaag gebeld door mijn contactpersoon bij Tele2 volgens hem heeft Tele2 vandaag de portering alsnog goedgekeurd, kan er verder nog niks over terugvinden bij mijn gegevens bij Simyo, heb ook nog geen e-mail ontvangen van Simyo. Ben benieuwd wanneer de portering gaat gebeuren. :)
Groet,
Bonuskaart
Inmiddels mail ontvangen dat de 24e mijn nummer wordt overgezet naar Simyo. 🙂
Hoi Bonuskaart,
Fijn te horen dat het probleem is opgelost.
Fijn te horen dat het probleem is opgelost.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.