Skip to main content
Hallo Simyo,



Ik had gekozen voor nummerbehoud, nu is dit afgewezen vanwegen: De reden opgegeven door je vorige provider is: andere serviceprovider.

Is het ook mogelijk dat  ik nu het 06 nummer behoud die ik heb gekregen bij mijn abbonement, en dat  ik dan zelf mijn abbonement bij mijn vorige provider opzeg?



Alvast bedankt.
Is het ook mogelijk dat  ik nu het 06 nummer behoud die ik heb gekregen bij mijn abbonement, .



In principe is dat een tijdelijk nummer dat je krijgt tot de nummerportering van je eigen nummer een feit is. Maar nummerbehoud is bij jou niet gelukt. Ik denk dat het geen probleem is dat je nu dat tijdelijke nummer behoudt als je nieuwe nummer. Een mod kan je daar een definitief antwoord op geven. Even wachten tot maandag. Stuur maar alvast een PB. 😉
Ok, dankjewel. Zal ik doen
Hoi Nathan,



Ik heb je privé berichten beantwoord. De bundels zullen na half 6 geactiveerd zijn.
Hoi,



Mijn nummerbehoud is afgewezen voor dezelfde reden ("andere serviceprovider"), maar ik zou nog wel graag mijn nummer willen behouden. In de email staat: "Wil je alsnog je nummer behouden, dan verzoeken wij je ons de juiste gegevens te verstrekken zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider." 



Mijn vorige serviceprovider is HEMA Prepaid (KPN-netwerk), en ik heb hen al een email gestuurd met de vraag of ik iets aan deze afwijzing kan veranderen, maar welke "juiste gegevens" zou ik naar Simyo kunnen sturen om een nieuwe aanvraag in te kunnen dienen? 

En als het echt onmogelijk is om mijn nummer te behouden, kan ik dan gewoon mijn tijdelijke Simyonummer gebruiken zonder buiten-de-bundel prijzen?



Alvast bedankt,

Jans
Welkom op het forum Jansh,



Wij hebben jouw aanvraag voor nummerbehoud vandaag opnieuw verstuurd nadat je gister de gegevgens door hebt gegeven. Wij zullen je per email op de hoogte houden over de status van jouw aanvraag.
ik  heb een mail gekregen van portering mislukt.





De reden opgegeven door je vorige provider is: 63 | Within contract | 18-03-2013.



mijn simyo abbo gaat in op 8 3 2013



wat nu?
Hoi reneinehv,



Ik zie dat jouw vraag in dit topic is beantwoord.



Groetjes,



Alex

Reageer