Skip to main content
Goedemorgen,



Ik heb een vraag. Ik heb voor een vriendin een simkaart besteld van simyo ik heb ook de simkaart gekregen en deze geactiveerd. Toen ik de simkaart op internet had besteld kon je ook kiezen om je nummer te behouden dit heb ik aangegeven.



Ik had aangegeven dat ik het op 23 september over wou laten zetten. Want het andere abbonement liep op 23 september af! Toen ik mijn simkaart had geactiveerd stond er op eens de datum 10-10-2012.



Kan het nummer nu al worden overgezet zoals ik heb aangegeven? Want het andere abbonement is nu al afgelopen en ze is nu onbereikbaar.



Met vriendelijke groeten,



Inge Rood
Welkom op het forum Ingeered,



Omdat we ons houden aan een over zet termijn van een maand bij de overname van een abonnement, kunnen wij de 23ste niet aanhouden. Je provider zal aanvragen met een ander overzet termijn afwijzen. We kunnen een nieuw verzoek indienen om het telefoonnummer per 5 werkdagen over te laten zetten. Het duurt dan echter 5 werkdagen om het telefoonnummer over te zetten. Omdat je aanvraag nu goedgekeurd staat voor 10/10, zal dit niets uitmaken. Wellicht dat de oude provider het nummer nog even kan activeren. Dit zou je dan aan de betreffende provider moeten voorleggen.



Groetjes,



Alex

Reageer