Goede avond,
Ik heb op 7 november 2014 een Simyo abonnement besteld/aangevraagd.
Op 11 November ontving ik van jullie een mail waar in stond dat jullie het nummer konden overzetten, 10 December kreeg ik de notificatie via mail dat het nummer de volgende dag werd overgezet. Dus in principe moest ik dan mijn oude nummer weer hebben, maar ik keek net op mijn iPhone 5 bij mijn nummer, en het tijdelijke nummer staat er nog, ik heb via mijn simyo een sms gestuurd naar mijn oude nummer en deze kwam wel gewoon op het tijdelijke nummer aan ,het is een beetje verwarrend.
Heb ik nu mijn oude nummer van mijn vorige abonnement of gebruik ik nu het tijdelijke nummer?Â
Bladzijde 1 / 1
Hoi JordiV,
Welkom op het forum.
Ik begrijp dat er verwarring is ontstaan over het nummer dat je gebruikt.
Nummerbehoud is op 11 december 2014. De overgang van je nummer is verder correct gegaan.
Het lijkt erop dat het tijdelijke nummer, eindigend op 704, nog onder je telefoon ID staat. Je kan dit controleren onder 'Instellingen' - 'Telefoon' - 'Mijn nummer'. Hier kan het foutieve nummer wijzigen in eigen 06-nummer.
Houd je ons op de hoogte of de tip geholpen heeft?
Welkom op het forum.
Ik begrijp dat er verwarring is ontstaan over het nummer dat je gebruikt.
Nummerbehoud is op 11 december 2014. De overgang van je nummer is verder correct gegaan.
Het lijkt erop dat het tijdelijke nummer, eindigend op 704, nog onder je telefoon ID staat. Je kan dit controleren onder 'Instellingen' - 'Telefoon' - 'Mijn nummer'. Hier kan het foutieve nummer wijzigen in eigen 06-nummer.
Houd je ons op de hoogte of de tip geholpen heeft?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.