Skip to main content
Vandaag zou mijn nummer overgezet worden naar mijn Simyo simkaart. Maar dat is nog steeds niet gebeurd. Bovendien heb ik geen bereik momenteel, zowel geen internet als mobiel bereik. Dat ik geen internet heb klopt, aangezien ik momenteel tijdelijk een blackberry heb terwijl ik daar geen specifiek abonnement voor heb afgesloten.



Maar hoe zit het met het overzetten van mijn nummer en mijn mobiel bereik? Ik zou namelijk wel graag weer willen bellen/gebeld kunnen worden.



Mvg,



Koen van Veen
Vandaag zou mijn nummer overgezet worden naar mijn Simyo simkaart. Maar dat is nog steeds niet gebeurd. Bovendien heb ik geen bereik momenteel, zowel geen internet als mobiel bereik. Dat ik geen internet heb klopt, aangezien ik momenteel tijdelijk een blackberry heb terwijl ik daar geen specifiek abonnement voor heb afgesloten.



Maar hoe zit het met het overzetten van mijn nummer en mijn mobiel bereik? Ik zou namelijk wel graag weer willen bellen/gebeld kunnen worden.



Mvg,



Koen van Veen




Hoi koenvanveen,



Welkom op het forum :)



Ik zie dat je nummer inderdaad gisteren is overgezet naar onze simkaart. Op de dag van nummerbehoud kun je daar nog wel de hele dag hinder van ondervinden.

Gewoon internet werkt inderdaad niet op de Blackberry, maar je zou wel gewoon moeten kunnen bellen.

Kun je even laten weten of dat inmiddels lukt? Anders even je toestel helemaal uitschakelen en na een minuut of 5 weer aanzetten, zodat de simkaart zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk.



Ik hoor het van je,



Groetjes,

Charlene

Reageer