Skip to main content
Ik heb sinds een paar dagen een sim only abbo afgesloten, met nummer behoud! maar nu heb ik perongelijk ingevoerd nummer opzeggen op 30-8-2013

terwijl ik eigenlijk bedoelde 30-7-2013 Is dit nog op te lossen?



Groeten Keenan
Hoi K.kampstra,



Welkom op het forum! :)



Uit je berichtje begrijp ik dat je eigenlijk al per gisteren je huidige abonnement bij je andere provider had willen opzeggen.



Helaas is dat niet mogelijk omdat - wanneer je zelf je abonnement nog niet hebt opgezegd - er altijd één maand opzegtermijn is bij particuliere abonnementen en drie maanden opzegtermijn geldt wanneer het een zakelijk abonnement betreft.



Ik heb even in je gegevens gekeken en zie dat er inmiddels al een goedkeuring is gekomen voor 30-8-2013 en hier ook een e-mail over is gestuurd door onze afdeling Nummerbehoud. Heb je deze ontvangen? :)



Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag!

Reageer