Hallo,
Afgelopen maandag is mijn nummer van T-mobile (abonnement) overgezet naar (mijn oude) Simyo Prepaid. Op de Mijn Simyo-pagina staat echter dat nummerbehoud is afgewezen, terwijl weer bij de status van nummerbehoud staat dat het overzetten wel is afgerond en mijn nummer is overgezet. Nu wil ik graag mijn Simyo Prepaid om laten zetten naar Simyo sim only, alleen kan dit niet, omdat nummerbehoud nog niet zou zijn afgerond.
Hoe kan dit worden opgelost?
Gr. Robin
Bladzijde 1 / 1
Hoi Robin86,
Ik zie het, dat komt omdat er ook een aantal afgewezen aanvragen nummerbehoud in stonden nog. Die heb ik nu door de IT afdeling laten verwijderen.
Je kan de overstaplink nu dus gebruiken 🙂 Laat je me weten of het lukt?
Groetjes,
Charlene
Ik zie het, dat komt omdat er ook een aantal afgewezen aanvragen nummerbehoud in stonden nog. Die heb ik nu door de IT afdeling laten verwijderen.
Je kan de overstaplink nu dus gebruiken 🙂 Laat je me weten of het lukt?
Groetjes,
Charlene
Hallo,
Afgelopen maandag is mijn nummer van T-mobile (abonnement) overgezet naar (mijn oude) Simyo Prepaid. Op de Mijn Simyo-pagina staat echter dat nummerbehoud is afgewezen, terwijl weer bij de status van nummerbehoud staat dat het overzetten wel is afgerond en mijn nummer is overgezet. Nu wil ik graag mijn Simyo Prepaid om laten zetten naar Simyo sim only, alleen kan dit niet, omdat nummerbehoud nog niet zou zijn afgerond.
Hoe kan dit worden opgelost?
Gr. Robin
Hallo Charlene,
Het is gelukt 😃! Hartelijk dank!
Groetjes,
Robin
Hoi Robin86,
Graag gedaan, hoor. En jij bedankt voor het melden, zodat we het konden rechtzetten:)
Veel plezier met je abonnement!
Groetjes,
Charlene
Graag gedaan, hoor. En jij bedankt voor het melden, zodat we het konden rechtzetten:)
Veel plezier met je abonnement!
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.