Skip to main content
Hallo,



Sinds maandag is mijn nummer overgezet van Hi naar Simyo. Nu doet mijn simkaart alles (berichten sturen, telefoontjes ontvangen etc.) alleen hoor ik de andere kant van de lijn niet, terwijl die mij wel horen :S

Ik heb, naar mijn weten, geen andere instellingen in mijn telefoon en zondag kon ik nog wel gewoon bellen dus ik heb het idee dat het aan de simkaart ligt. Onhandig, een telefoon waar je niet mee kunt bellen!



Groetjes,

Sandra
Hallo,



Sinds maandag is mijn nummer overgezet van Hi naar Simyo. Nu doet mijn simkaart alles (berichten sturen, telefoontjes ontvangen etc.) alleen hoor ik de andere kant van de lijn niet, terwijl die mij wel horen :S

Ik heb, naar mijn weten, geen andere instellingen in mijn telefoon en zondag kon ik nog wel gewoon bellen dus ik heb het idee dat het aan de simkaart ligt. Onhandig, een telefoon waar je niet mee kunt bellen!



Groetjes,

Sandra




Hoi Scharrelkip,



Welkom op het forum!

Vervelend dat jij degene niet hoort die je aan de telefoon. Je zal maar een belangrijk gesprek willen voeren en degene aan de andere kant hoort je dan niet 😞. Om er achter te komen of het aan je simkaart ligt raad ik je aan om de simkaart van Simyo in een ander goed werkend simlock vrij toestel te plaatsen. Op deze manier kan je er dan achter komen of het probleem aan je simkaart ligt of aan je toestel. Ik verneem graag je bevindingen 🙂.
Hoi, 



Probleem is miraculeus opgelost... Geeeen idee hoe. Dus lag wel aan simkaart, maar nu geen probleem meer mee dus weet het ook niet.



Groetjes,
Hoi, 



Probleem is miraculeus opgelost... Geeeen idee hoe. Dus lag wel aan simkaart, maar nu geen probleem meer mee dus weet het ook niet.



Groetjes,




Hoi Scharrelkip,



Fijn om te horen dat het probleem is opgelost 🙂. Fijne dag en een fijn weekend.

Reageer