.

Beantwoord

Nummer onbekend toon bij in gesprek

  • 17 October 2012
  • 5 reacties
  • 487 Bekeken

Als ik naar een Simyo nummer bel met de vaste telefoon wat in gesprek is, dan krijg ik een nummer onbekend toon ipv ingesprekstoon. Waarom is dat? En is er wat aan te doen?
Nog een andere vraag: Als ik met Simyo bel naar een nummer dat ingesprek is, dan krijg ik ook geen ingesprekstoon, maar de tekst "in gesprek" in het scherm en gaat de telefoon terug naar het beginscherm. Vaak zit je dan dus te luisteren en als het te lang duurt ga je kijken en is het net of je niet hebt geprobeerd te bellen. Is het mogelijk om de toon "in gesprek" te krijgen ipv de tekst? Is nl. nogal onhandig.
Alvast bedankt!
Carolina
icon

Beste antwoord door Alex 18 October 2012, 10:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Carolina,

Je eerste vraag begrijp ik niet helemaal. Je belt naar een Simyo nummer met een vaste telefoon. Maar welk nummer is dan in gesprek? Zoals ik het lees, is de vaste telefoon in gesprek. Dat lijkt me niet logisch.

Je tweede voorbeeld begrijp ik. Dit zou niet zo moeten zijn. Daarom wil ik je vragen een privé bericht te sturen met het betreffende nummer? Of vind het naar alle nummers plaats?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Carolina,

Je eerste vraag begrijp ik niet helemaal. Je belt naar een Simyo nummer met een vaste telefoon. Maar welk nummer is dan in gesprek? Zoals ik het lees, is de vaste telefoon in gesprek. Dat lijkt me niet logisch.

Je tweede voorbeeld begrijp ik. Dit zou niet zo moeten zijn. Daarom wil ik je vragen een privé bericht te sturen met het betreffende nummer? Of vind het naar alle nummers plaats?

Groetjes,

Alex


O, sorry voor de onduidelijkheid. Het Simyo nummer is dan in gesprek. Ik bel zeg maar met de vaste telefoon naar mijn man. Dan krijg ik nummeronbekend toon. Ik blijf meestal bellen totdat hij wel weer overgaat en opneemt. Dan hoor ik dus dat hij ingesprek was met iemand anders. Ik vind dit vooral vervelend voor als er klanten bellen en zij deze toon zouden krijgen. Voor het (Simyo) telefoonnummer wat we nu gebruiken is het nog niet zo erg, omdat dit het 2e telefoonnummer is, maar over 2 maanden dan gaat z'n 1e nummer ook over naar Simyo (XXL) en is het wel heel belangrijk dat het goed gaat 🙂.

Het 2e voorbeeld vindt ook naar andere nummers plaats. Ik weet niet hoe ik een pb kan sturen...., eigenlijk doe ik nooit iets op een forum of ander internet medium...... Sorry, schaam me nu wel een beetje.

Dank je wel dat je mee wilt denken!

Groetjes,
Carolina
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Carolina,

Je kunt mij een pb sturen door op mijn naam te klikken. Er verschijnt dan een pop up met de mogelijkheid om mij een bericht te sturen. Vervolgens gaan we er even voor je achteraan.

Groetjes,

Alex
Goedenmiddag

Ik heb een vraag over belminuten,
Als ik belminuten over heb ,
gaat dat dan mee naar de volgende maand????

Alvast bedankt voor antwoord MVG Gerdien
Reputatie 2
Badge +1
Hey Gerdien,

Het is niet mogelijk om resterende belminuten mee te nemen naar de volgende maand.

Reageer