.

Beantwoord

Nummer nog niet overgezet, wat kan ik doen?

  • 28 February 2023
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Ik heb een abo bij Symio afgesloten al 8 december met nummerbehoud aangevraagd.

Afin, komen allerlei mails met fantastisch en nog meer van die onzin.

Nu het erop aankomt zit ik al de gehele dag te wachten totdat het nummer eens geporteerd wordt en dat gebeurt maar niet.

Nu merk ik ook bij Symio dat als er iets moet gebeuren het niet zomaar 123 lukt zoals dat wel beweert wordt.

 

Wort er een beetje moe en verdrietig van, ff nummertje naar je E-sim zou simpel moeten kunnen toch????

 

BTW, Chat of klantenservice niet te bereiken!!!

icon

Beste antwoord door Roeqajja 1 March 2023, 10:35

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Gotje,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je nummerbehoud vertraging heeft opgelopen! Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat je nummer inmiddels vanmorgen is overgezet en dat je de eSIM ook succesvol hebt kunnen activeren. Hopelijk werkt alles nu wel naar behoren :).

Wij zijn doordeweeks telefonisch te bereiken van 09:00-17:30 via 0800-8007. Ook kun je ons via Whatsapp bereiken, doordeweeks van 09:00-20:00 en in het weekend van 10:00-17:00.

Groetjes,
Roeqajja

Het is inmiddels opgelost, inderdaad.

Betere info zou ervoor zorgen dat men duidelijk weet wanneer er wordt geporteerd!

En 's-avonds kun je nergens terecht.

Afin, eind goed al goed.

Reageer