Skip to main content
Op 31-03-2014 zou mijn telefoonnummer overgezet worden (nummerbehoud), maar tot op heden is dat niet gebeurd.

Ik heb een dag van te voren de nieuwe simkaart geactiveerd.

Als ik (met de nieuwe simkaart) kijk bij 'mijn simyo', dan staat daar dat mijn bundels nog niet geactiveerd zijn.

Op 'mijn simyo' op de pc staan nog gewoon mijn oude telefoongegevens.

Wat is er fout gegaan en wanneer kan ik gebruik gaan maken van mijn abonnement?
Hoi Carolav,



Ik zie dat je je vraag ook via onze andere kanalen hebt gesteld en dat ze bezig zijn geweest voor je.

Ik wilde je vragen, je gebruikt toch wel de nieuwe simkaart? Daar is nu je 'Lowcall' nummer op gezet.

Als je wilt inloggen op Mijn Simyo gebruik je gewoon je eigen nummer en dan kom je als het goed is op de Mijn Simyo pagina van je abonnement. Dat abonnement is 31-3 ingegaan.

Wat voor toestel gebruik je precies? Want het kan ook nog zo zijn dat je nummer in je toestel nog niet gewijzigd is.

Ik heb je andere topic ook gevonden. Dat is niet erg als je op een 'verkeerde' plek hebt gepost. Dan zetten wij hem wel op de goede plek. Je kunt het dus bij één keer posten houden volgende keer. Dat houdt het forum lekker overzichtelijk :)



Groetjes,

Charlene
Er is van alles door elkaar gegooid.

Na vanmorgen maar weer eens gebeld te hebben, is vanmiddag mijn nummer eindelijk overgezet.

Ik heb nu opeens 2 accounts van 'mijn Simyo' (1 van 'Lowcall' en 1 van Sim Only) op mijn pc en kan niet meer inloggen met mijn 'oude' foruminlog?

En waarom wordt mijn 'Lowcall'-abonnenment pas per 1 mei stopgezet? (die staat nu op het tijdelijke telefoonnummer dat ik van Simyo heb gehad)

'Mijn Simyo' op de telefoon werkt nu wel, nadat ik de app verwijderd had en weer opnieuw had geïnstaleerd.

Dus nog een hoop vragen en onduidelijkheden.





Het is jammer dat ik pas sinds vanmiddag eindelijk gebruik kan maken van mijn abonnement ipv de beloofde 31-03, maar ik ben blij dat in ieder geval mijn nummer is overgezet en ik gebruik kan maken van mijn bundels.
Hoi CarolaVE,



Je eigen nummer is op 31-3 op de nieuw bestelde simkaart gezet. Daar is je abonnement op begonnen. Vanaf 31-3 kun je met die simkaart beginnend met 61.. bellen binnen je abonnement. Die simkaart had eerst een tijdelijk nummer. Dat nummer hoef je niet te gebruiken, daar log je niet meer mee in. Je logt in met je eigen nummer, dat eerst Lowcall was. Dan kom je op de Mijn Simyo pagina van je abonnement.

Je LowCall simkaart kun je weggooien. Die wordt vanzelf onbruikbaar. Je gebruikt dus alleen nog je eigen nummer en de nieuwe simkaart. Je logt ook niet meer in met het tijdelijke nummer. Dat is inderdaad aan je oude LowCall account gekoppeld nu, maar dat is puur technisch. Jij mag dat vergeten.



De app werkt los van je simkaart. Je kunt de app op elk toestel installeren, als je maar inlogt met je 06nummer en wachtwoord. Dan kom je bij jouw verbruik terecht, los van de simkaart die je op dat moment in het toestel hebt zitten. Gelukkig werkt de app nu naar behoren. :)



Als je nu inlogt met je eigen nummer, op welke Mijn Simyo kom je dan uit? Zou je me dat nog kunnen laten weten? Volgens mij kan dat niet anders dan de pagina van het abonnement zijn, maar als dat niet is, dan hoor ik het graag.



Groetjes,

Charlene

Reageer