Skip to main content
Beste Simyo,

Ik heb bij een andere provider een abonnement met nieuw toestel afgesloten. Ik wilde om praktische redenen mijn nummer meenemen naar de nieuwe provider. Ik kreeg echter vandaag te horen dat mijn aanvraag voor nummerbehoud door Simyo geweigerd is, omdat mijn nummer nog niet is vrijgegeven voor nummerbehoud. Mijn contract loopt t/m 17-7-15 en ik dacht dat je nummerbehoud 60 dagen van tevoren aan kon vragen.



Kunnen jullie mij helpen, voor ik straks met dubbele abonnementskosten zit.



Bedankt!
Hallo IS8,



Welkom op het Simyo Forum.



Ik denk dat er een specifieke overname datum was.

En daarom is denk ik nummerbehoud afgewezen.

Als je de nieuwe provider eens een aanvraag nummerbehoud laat doen voor 18-7-2015 verwacht ik dat deze wel wordt goedgekeurd.

Maar kan het niet met zekerheid zeggen omdat ik geen medewerker van Simyo ben.



Heb ik je zo goed geholpen?



Fijn weekend nog!
Hoi IS8, ook ik wil je welkom op heten op het Simyo forum 😳



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Nummerbehoud. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.



Top dat je al tips hebt gekregen van maikel.twinnie. Ik ben je aanvragen voor nummerbehoud even nagegaan. Je abonnement loopt tot 18 juli. Er is een aanvraag ingediend voor 17 juli. Om deze reden is het verzoek automatisch afgewezen. Zoals maikel.twinnie al aangaf kun je een nieuwe aanvraag indienen met een andere overstapdatum. Dan hoort het helemaal goed te komen. Gaat dat lukken? :)



Erg jammer dat je gaat overstappen 😞 Welke nieuwe telefoon ga je krijgen? :$



@maikel.twinnie; super bedankt voor je tips!

Reageer