Deze melding krijden degenen die mij willen bellen. Ik kan ook niet bellen. Telefoon al meermals uit- en ingeschakeld. Wat is daar aan de hand?
Update: Ik krijg de melding "registration failed" op een ander toestel. SIM kaart defect?
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum chewbakka,
We hebben je aansluiting bekeken. E.e.a. stond niet goed op het netwerk. Als je het toestel nu uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je aangeven of het inderdaad werkt?
Groetjes,
Alex
We hebben je aansluiting bekeken. E.e.a. stond niet goed op het netwerk. Als je het toestel nu uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je aangeven of het inderdaad werkt?
Groetjes,
Alex
Hoi Alex,
nu werkt het inderdaad, dankjewel. Vreemd dat het vanmiddag niet gelukkt was toen ik de hotline opbelde. Is het dan mogelijk om het ticket https://support.simyo.nl/tickets/320176 te sluiten? Ik heb hem als opgelosd gemarkeerd, maar weet niet of dat genoeg is.
Nog eens bedankt.
nu werkt het inderdaad, dankjewel. Vreemd dat het vanmiddag niet gelukkt was toen ik de hotline opbelde. Is het dan mogelijk om het ticket https://support.simyo.nl/tickets/320176 te sluiten? Ik heb hem als opgelosd gemarkeerd, maar weet niet of dat genoeg is.
Nog eens bedankt.
Hoi chewbakka,
Dat is genoeg. Het ticket is inderdaad al gesloten. Bedankt voor je terugkoppeling.
Groetjes,
Alex
Dat is genoeg. Het ticket is inderdaad al gesloten. Bedankt voor je terugkoppeling.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.