.

Nummer niet bekend bij Simyo terwijl dit eigenlijk overgezet zou moeten worden. Wat nu?

  • 6 August 2023
  • 9 reacties
  • 34 Bekeken

Badge

Vandaag zou mijn tijdelijke nummer worden omgezet naar mijn bestaande nummer met nummerbehoud, het om te zetten nummer is alleen niet bekend bij simyo. Om mijn telefoon staat wel het simyo logo als actieve provider en ik ben wel bereikbaar op het tijdelijke nummer.

Tevens is mijn eigen nummer niet meer bereikbaar (was KPN, dit nr is niet in gebruik)

kan het zijn dat er in het weekend niet wordt omgezet of wat gaat hier mis ?

Seren 9 maanden geleden

Hoi @Remo,

Bedankt voor je bericht. Ik heb van jouw reactie een separaat topic gemaakt zodat deze vraag makkelijker vindbaar is voor andere klanten 😊. Overigens heb ik de antwoorden van @JanD ook meegenomen in dit topic.

Als ik het goed begrijp zou jouw nummer overgezet moeten worden en ben je hier ook van op de hoogte gesteld via de e-mail. Het overzetten van nummers word inderdaad nooit in het weekend gedaan. Ik heb even op je aansluiting gekeken en ik zie dat het overzetten van je nummer inmiddels is afgrond. Je kunt nu dus gewoon gebruik maken van je bundels.

Bedankt @JanD voor je tips en informatie! 😉

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

9 reacties

Hallo @Remo heb je al bericht gehad per SMS en/of mail dat je nummer is overgezet en dat je van je abo gebruikt kunt maken? Zo ja, dan gaat er iets niet goed, morgen even bellen of anderszins.

Zo nee, dan wordt het mijns inziens morgen aangepast, dan begint de werkweek weer.

Gebruik het tijdelijke nummer niet, valt niet in je bundel en is dus duur.

 

Badge

Ja idd mail gehad dat nummer is overgezet en dat ik gebruik kan maken van het abonnement. 

Hallo @Remo zet je telefoon is minimaal 15 minuten uit en daarna weer aan.

Dan moet de telefoon weer met het Simyo-netwerk verbinden en lukt het alsnog.

Eventueel kun je ook binnen je telefoon de netwerkinstellingen resetten in de rubriek instellingen.

Dan worden mobiele data, wifi en Bluetooth gereset naar hun uitgangspositie, dat wil ook vaak helpen, 

Succes.

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Remo,

Bedankt voor je bericht. Ik heb van jouw reactie een separaat topic gemaakt zodat deze vraag makkelijker vindbaar is voor andere klanten 😊. Overigens heb ik de antwoorden van @JanD ook meegenomen in dit topic.

Als ik het goed begrijp zou jouw nummer overgezet moeten worden en ben je hier ook van op de hoogte gesteld via de e-mail. Het overzetten van nummers word inderdaad nooit in het weekend gedaan. Ik heb even op je aansluiting gekeken en ik zie dat het overzetten van je nummer inmiddels is afgrond. Je kunt nu dus gewoon gebruik maken van je bundels.

Bedankt @JanD voor je tips en informatie! 😉

Groetjes,
Seren

Badge

Uiteindelijk hebben ze maandag alles in orde gemaakt waarvoor dank. Het is alleen jammer dat alles een dag moet duren en dat niet bij voorbaat kenbaar gemaakt wordt. 

 

Greetz Remo 

Het is inderdaad niet slim om te melden dat je op een datum in het weekend omgezet wordt, terwijl dat alleen op werkdagen gebeurt.

Werk aan de winkel voor de Simyo-programmeurs van de betreffende computerprogramma's.

@Remo en @Seren 

 

Badge

Bedankt voor jullie eerlijkheid 👍

Reputatie 7
Badge +6

Het is inderdaad niet slim om te melden dat je op een datum in het weekend omgezet wordt, terwijl dat alleen op werkdagen gebeurt.

Werk aan de winkel voor de Simyo-programmeurs van de betreffende computerprogramma's.

@Remo en @Seren 

Daar heb je zeker gelijk in @JanD. Helaas komt het soms voor dat zulke dingen gebeuren. Ik heb er in ieder geval een melding van gemaakt. 😊.
 

Bedankt voor jullie eerlijkheid 👍

Graag gedaan! Ik wil je ondanks alles toch heel veel plezier wensen met je nieuwe aansluiting. Welkom bij Simyo! 

Groetjes,
Seren

Badge

Dank  je  wel 

Reageer